×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

امروز تالار شیشه‌ای در معاملات سومین روز کاری هفته (دوشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰)، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۵۰۱۰ واحدی، به رقم ۳۳۱ هزار و ۴۵ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با  افزایش ۲۸۴۴ واحدی، عدد ۳۴۱ هزار و ۵۱۵ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۷۷۹ واحدی به رقم ۲۱۳ هزار و ۶۶۹ واحد رسید.

همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۲۳۷۶۲ واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۷۳۱ هزار و ۸۳۰ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۱۸۴۱۲ واحد افزایش  به رقم یک میلیون و ۳۸ هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۳۰۰۰۳ واحد افزایش همراه بود و عدد دو میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۰۲ واحد را به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی کگل، پارسان، تاپیکو ، وغدیر و شبندر با بیش‌ترین افزایش، تاثیر مثبت در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی شستا، حکشتی، خودرو و وتجارت تاثیر منفی در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

با پایان فعالیت بازار سرمایه در سومین روز کاری بورس در هفته جاری، معامله‌گران بورس ۹ میلیارد و ۷۶۶ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۵۷۲ هزار و ۱۶۷ نوبت معامله و به ارزش ۶۸ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد کبافق(معادن‌ بافق‌) با ۵ درصد رشد و پس از آن، نمادهای سغرب، والبر، پترول و دپارس بود. همچنین نماد معاملاتی غالبر(لبنیات‌ کالبر) با ۴.۸۳ درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای ولغدر، وساپا، حتاید و خریخت قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.