×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
افزایش تعاملات بانک ملی ایران و صندوق های بازنشستگی صنعت نفت با امضای تفاهم نامه مشترک

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در این نشست که با حضور تنی چند از مدیران ارشد بانک و عبدالحسین بیات رییس هیات رییسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد، با تاکید بر اینکه تامین مالی نیازهای مختلف صندوق از وظایف ما به عنوان یک بانک بزرگ دولتی است، گفت: این بانک علاوه بر تامین مالی ریالی، در بخش تامین مالی ارزی و گشایش LC، ضمانتنامه و فاینانس نیز آمادگی لازم برای همکاری های مشترک را داراست.

وی افزود: از آنجا که نمی توان در پروژه های بزرگ همه منابع مالی مورد نیاز را از طریق تسهیلات تامین کرد بنابراین می توانیم در زمینه ایجاد صندوق پروژه نیز به صندوق بازنشستگی صنعت نفت خدمت رسانی کنیم.

فرزین با تاکید بر گستردگی شعب بانک ملی ایران در خارج از کشور در جهت تامین مالی ارزی و همچنین آمادگی این بانک در انتشار اوراق مشارکت ارزی نیز اظهار کرد: انتشار اوراق مشارکت ارزی پس از سالها یک صف شکنی و گام خوبی در بخش اقتصادی کشور خواهد بود و می تواند موتور محرکه ای برای سایر بخش نیز واقع شود.

عبدالحسین بیات رییس هیات رییسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه همکاری صندوق با بانک ملی ایران راهبردی و درازمدت خواهد بود، گفت: آرزوی ما خلق خدمات برجسته در تاریخ بانکداری از سوی بانک ملی ایران است و حمایت های بانکی از صندوق های بازنشستگی صنعت نفت نیز قطعا می تواند رسیدن به اهداف ترسیم شده را تسریع بخشد.

وی افزود: رویکرد ما در صندوق، رویکرد زنجیره ارزش و مدل میدان تا بازار است و در مسیر توسعه و آبادانی کشور و برای به ثمر رساندن فرصت های مغفول مانده، نیازمند انواع خدمات بانکی هستیم.

بیات تاکید کرد: در صدد انتشار اوراق مشارکت ارزی هستیم و حضور بانک ملی ایران به عنوان یک بازوی توانمند در این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشد.

لازم به ذکر است، گسترش تعاملات و ارتقای سطح خدمات بانکی، افزایش همکاری های متقابل به ویژه از طریق بانکداری الکترونیک و تامین مالی و نیازهای تسهیلاتی از مهم ترین محورهای این تفاهم نامه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.