×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش تولید، اولویت نفت پاسارگاد در سال جدید

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، دکتر اسفندیار در نخستین جلسه معاونان، مدیران ستادی و کارخانه های نفت پاسارگاد در سال جدید که روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: با مرور عملکرد سال گذشته و بررسی فراز و نشیب ها در مجموع شاهد اتفاقات خوبی بودیم و به اهداف و برنامه های تدوین شده بسیار نزدیک شدیم.
وی افزود: بررسی فراز و نشیب ها و یافتن نقاط قوت و ضعف موجب می شود بتوانیم در سال جدید با پوشش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت عملکرد بهتری داشته باشیم.
مدیرعامل نفت پاسارگاد پروژه احداث مخازن ذخیره در آبادان را اصلی ترین پروژه سال گذشته این شرکت عنوان کرد و گفت: در سال جدید پروژه هایی از جمله ابزار دقیق کارخانه تهران، پروژه محور طلایی و زمین ۱۳ هکتاری بندرعباس را پیگیری خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه نفت پاسارگاد در سال گذشته موفق به ثبت رقم بیش از یک میلیون و۳۲۰ هزار تن تولید شده است افزود: این میزان از تولید رشد ۳۳ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.
مدیرعامل نفت پاسارگاد با تاکید بر اهمیت افزایش تولید گفت: در سال جاری نیز همانند سال گذشته برنامه های تولید مختص هر کارخانه هدف گذاری شده است.
دکتر اسفندیار مشتری مداری را از اولویت های اصلی نفت پاسارگاد در سال جاری عنوان کرد و از مدیران خواست برای رضایتمندی مشتریان فعلی و شناسایی مشتریان جدید تلاش کنند.
مدیرعامل نفت پاسارگاد به برگزاری همایش های منطقه ای اشاره ای داشت و افزود: تلاش می کنیم امسال حداقل ۴ همایش منطقه ای ویژه به منظور ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان در نقاط مختلف کشور پیش بینی کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.