×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش تولید با نگاه به صادرات، برنامه راهبردی شرکت دخانیات ایران است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از شرکت دخانیات ایران، دیدار صمیمانه‌ی دکتر شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با شورای حوزه مقاومت بسیج ۵۰۹ امام رضا(ع) دخانیات و فرماندهان پایگاه‌های تابعه برگزار شد.

در این جلسه دکتر شیخان با بیان اینکه بسیجی بودن افتخار ماست و این امر تکلیف را بر ما سنگین‌تر می‌کند افزود: تجربه نشان داده است که حضور بسیج و تفکر بسیجی باعث پیروزی در همه عرصه‌ها همچون دفاع مقدس گردیده و در جنگ اقتصادی و تحریم نیز نیازمند حضور بسیجیان در وسط میدان هستیم.

مدیرعامل شرکت دخانیات افزود: أشاعه تفکر بسیجی که همان تفکر کار، تلاش، کوشش، پیشرفت، تعالی و دلسوزی و حرکت به سمت منافع ملی می‌باشد، باید در تمامی اقدامات و فرآیندهای اصلی شرکت نهادینه شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اعمال شده از طرف استکبار جهانی، نیازمند مشارکت تمامی بسیجیان شرکت همسو با دیگر همکاران هستیم و اقدام عملی جهت ارتقای فرهنگ اخلاق اسلامی همچون اقامه باشکوه نماز جماعت، برپایی مناسبات و مراسم‌های مذهبی و ملی و پرهیز از رذائل اخلاقی مانند غیبت و تهمت مورد توجه باشد.

دکتر شیخان در پایان این جلسه با اشاره به نگاه تخصصی به شرکت دخانیات گفت: افزایش تولید کیفی و عبور از زیان‌دهی و رسیدن به سود‌دهی و توجه ویژه به رفاه، معیشت و حقوق پرسنل و افزایش سهم دخانیات ایران از بازار داخلی با نگاه ویژه به صادرات در دستور کار قرار دارد و این سیاست‌ها با توکل به خداوند منان و همت همه‌ی همکاران شریف و زحمتکش شرکت قابل تحقق است.

گفتنی است در ابتدای این جلسه علی رضایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اظهار داشت: بسیج و بسیجیان دلاور شرکت دخانیات ایران به عنوان بازویی قوی، چشمی بصیر و مشاوری امین آمادگی اجرای مأموریت‌های محوله در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در راستای اهداف عالیه شرکت را دارند.

ضمناً در پایان این دیدار، دکتر شیخان با اهدای لوح تقدیر از برادران و خواهران نمونه بسیجی به پاس تلاشهای ارزشمند و ارتباط سازنده آنها در راستای تحقق اهداف و سیاستهای کلان شرکت دخانیات، قدردانی نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.