×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش تولید راهبرد نفت پاسارگاد در جنگ اقتصادی/ تامین مستمر خوراک عامل اساسی در تحقق جهش تولید

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نفت پاسارگاد، دکتر مسعود اسفندیار روز سه شنبه ۲۷ دی ماه جاری در دیدار با مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران افزود: در شرایطی که بنگاه های اقتصادی و تولیدی بهره گیری از ظرفیت های خود را برای تحقق جهش تولید و صیانت از اقتصاد دانش بنیان به کار گرفته اند، انتظار داریم تا در تامین خوراک مورد نیاز کارخانه های تحت پوشش مورد حمایت بیشتری قرار گیریم.
وی بیان کرد: تمامی کارخانه های نفت پاسارگاد در سال جاری برنامه زمانبندی تولید ماهانه دارند و برای تحقق آن نیازمندیم تا ماده اولیه مورد نیاز واحدها به موقع دریافت شود.
اسفندیار، ضمن قدردانی از تعامل و مناسبات پالایش نفت تهران با مجموعه نفت پاسارگاد تصریح کرد: همچون گذشته بر حفظ تعامل فی مابین تاکید داریم و در همین راستا خواستار افزایش میزان خوراک دریافتی برای تحقق برنامه تولید در کارخانه تهران هستیم.
در ادامه این نشست مدیر عامل پالایش نفت تهران نیز در سخنانی گفت: نفت پاسارگاد یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت قیر کشور است.
حامد آرمان نفر ادامه داد: در راستای تامین خوراک این مجموعه تولیدی تاکنون تعامل و برنامه ریزی مناسبی وجود داشته و تلاش می کنیم با تخصیص وکیوم باتوم تا حد امکان تولید در مجموعه نفت پاسارگاد تهران با وقفه مواجه نشود.
در پایان این دیدار، مدیران عامل نفت پاسارگاد و پالایش نفت تهران در خصوص مسائل و برنامه ریزی های انجام گرفته بحث و تبادل نظر کردند.
نفت پاسارگاد به عنوان سکاندار تولید قیر با کیفیت در خاورمیانه ۶ کارخانه و ۲ پایانه صادراتی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.