×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش سرمایه بیمه سینا در مسیر تحقق

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ دکتر محمد رحیمی مدیرعامل هلدینگ در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور در بخش های مختلف ستاد مرکزی شرکت بیمه سینا از نزدیک به گفتگو با مدیران، معاونین و سایر کارکنان این شرکت پرداخت.

محمد رحیمی پس از این بازدید، در نشستی با مدیرعامل و معاونین بیمه سینا اظهار داشت: در شرایط فعلی بازار بیمه اهمیت افزایش سرمایه بیمه سینا برای جذب پرتفوی‌های بزرگتر و افزایش سهم بیمه سینا از بازار به عنوان یک اولویت توسط شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد : جذب مشتری و پرتفوی سودآور برای شرکت بیمه یک راهبرد است و در این فضا باید از کارگزاران بیمه و شبکه فروش حمایت کرد تا بیمه سینا در سبد پیشنهادی آنان به بیمه‌گذاران قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری‌های بیمه سینا افزود: “قیمت هر سهم” این شرکت در بازار سرمایه مهم است و باید از ظرفیت ابزار نوین بازار سرمایه در چارچوب آیین‌نامه سرمایه گذاری بیمه مرکزی برای تقویت سود سرمایه‌گذاری‌ها استفاده کنیم.

رحیمی ادامه داد: استفاده از زنجیره ارزش مالی بنیاد مانند بانک، سبدگردان و کارگزاری و استفاده از سکوهای تامین مالی جمعی برای سرمایه‌گذاری موجب ایجاد تنوع در فضای سرمایه‌گذاری شرکت خواهد شد و در سودآوری بیمه سینا اثر خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر انتظارات و رهنمودهای دکتر دهقان ریاست بنیاد مستضعفان در همایش ۲۰ سالگی بیمه سینا گفت: ۲ نکته کلیدی باید سر لوحه کار قرار گیرد، اول اینکه از تاخیر در پرداخت خسارت مبادا سود کنیم و دوم اینکه مکانیزم پرداخت خسارت را تسریع کنیم.

در ابتدای نشست، دکتر سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با ارائه گزارشی کوتاه از روند فعالیت ۸ ماهه اخیر این شرکت گفت: در ۸ ماهه سال ۱۴۰۲ به رقمی در حدود ۷ هزار میلیارد تومان پرتفوی رسیده ایم.

وی تاکید کرد: تنها ۱۳ درصد پرتفوی بیمه سینا را خانواده شرکت های بنیاد مستضعفان تشکیل می‌دهد و عمده پرتفوی مربوط به خارج از مجموعه سهامدار است که توسط تیم مدیریت و شبکه فروش بیمه سینا جذب شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.