×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
افزایش سهم بازچرخانی پساب تصفیه شده در تامین آب فرایندی مورد نیاز فولاد مبارکه

به گزارش تجارت گردان ، محسن ستاری در گفت و گو با ایراسین با اشاره به دستاورد شرکت فولاد مبارکه در افزایش سهم بازچرخانی پساب تصفیه شده اظهار داشت: این شرکت توانست سهم بازچرخانی پساب تصفیه شده درتامین آب فرایندی مورد نیاز را از مقدار ۲۵ درصد در سال گذشته به ۳۰ درصد در سال جاری افزایش دهد.

وی افزود: با تلاش پرسنل این واحد در سال «جهش تولید» و در راستای تحقق ماموریت خود که تامین آب پایدار مورد نیاز شرکت در تحقق اهداف کمی تولید است، به این دستاورد مهم رسیدیم.

رئیس  واحد تصفیه آب و پساب شرکت فولاد مبارکه بیان داشت: با وجود محدودیت های موجود در  منابع و امکانات در دسترس، پرسنل شرکت قادر شدند تا ضمن تحقق این هدف، با عملکرد شبانه روزی و تعالی و بهبود در عملیات، سهم پساب تصفیه شده در تامین آب مورد نیاز  فرایندهای تولید این شرکت را به میزان ۵ درصد نسبت به سال گذشته  ارتقاء بخشند.

وی اضافه کرد: افزایش سهم بازچرخانی پساب در فرآیندهای تولید، از ۲۵ درصد به ۳۰ درصد کنونی از این نظر مهم است که با توجه به مسئولیت های اجتماعی شرکت و کاهش برداشت آب از رودخانه، توان تاب آوری شرکت در شرایط مشابه خشکسالی بهبود داده شده و پایداری تولید همراه با کاهش مصرف منابع  به طور همزمان تقویت می شود.

وی با قدردانی از زحمات همکاران و پشتیبانی مدیریت ناحیه انرژی وسیالات، گفت: مساعدت و مشارکت سایر همکاران در مدیریت خرید مواد اولیه و مصرفی، خرید قطعات یدکی، حمل و نقل و پشتیبانی، تعمیرات و تعمیرگاه مرکزی سهم مهمی در این موفقیت داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.