×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش عمل های جراحی بزرگ در بیمارستان میلاد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر عامل بیمارستان میلاد از افزایش عمل های جراحی بزرگ و متوسط در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: عمل های جراحی بزرگ در نیمه اول سال جاری نسبت به نیمه اول سال گذشته ۶٫۱ درصد و عمل های جراحی متوسط ۲٫۸ درصد افزایش داشته است.

دکتر فرهاد حمزه زاده افزود: دارای چهار سایت مختلف اتاق عمل شامل اتاق عمل جنرال، اتاق عمل B ، اتاق عمل زنان و زایمان و اتاق عمل اورژانس هستیم.

وی با بیان این که بیمارستان میلاد در پیوند کلیه نیز فعال است، گفت: در نیمه اول سال جاری تعداد ۵۶ پیوند کلیه در این بیمارستان انجام شده است.

مدیر عامل بیمارستان میلاد اظهار داشت: بخش دیالیز در نیمه اول سال ۹۹ با ۱۹ دستگاه در سه شیفت صبح ، عصر و شب به ۹۸۶۵ بیمار خدمت ارائه کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲٫۱درصد افزایش داشته است.

وی افزود: میانگین روازنه تعداد بیمار مراجعه کننده به بخش دیالیز حدود۵۲ نفر بوده است که هر دستگاه تقریبا دیالیز ۳ بیمار را انجام می دهد.

دکتر حمزه زاده خاطر نشان کرد: بخش دیالیز بیمارستان میلاد مجهز به یک اتاق ایزوله برای بیماران مبتلا به هپاتیتB  است که در بخش های بیمارستان بستری بوده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.