×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | افزایش میزان عوارض آزادراه‌ها غیرقانونی است

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به موضوعات مطرح شده در رسانه‌ها درباره افزایش میزان عوارض در برخی از آزادراه‌های کشور، گفت: به طور حتم افزایش میزان عوارض آزادراهی در شرایط کنونی اقدامی غیرقانونی بوده، زیرا این مسئله باید به تأیید و تصویب وزارت راه و شهرسازی برسد.

افزایش عوارض آزادراه‌ها به ضرر حمل و نقل جاده‌ای است

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا افزایش عوارض آزادراه‌ها به ضرر حمل و نقل جاده‌ای است، زیرا عملا این مسئله مردم را از آزادراه‌ها فراری می‌دهد.

هدایت مسافران به جاده‌های قدیمی با افزایش عوارض آزادراه‌ها

وی تصریح کرد: افزایش عوارض آزادراه‌ها موجب می‌شود که بخشی از مردم که توان مالی بالایی ندارند، مجبور به استفاده از جاده‌های فرعی و قدیمی شوند که این مسئله نتیجه‌ای جزء افزایش تصادفات را به دنبال ندارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: افزایش حجم تردد خودرو در آزادراه‌ها و کاهش مسافرت از طریق جاده‌های قدیمی موجب کاهش تصادفات، کاهش مصرف سوخت و کاهش زمان سفر خواهد شد.

افزایش عوارض آزادراه‌ها به صلاح نیست

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در شرایط کنونی افزایش عوارض آزادراه‌ها به صلاح نبوده و قطعا در صورت اثبات این موضوع، کمیسیون عمران مجلس این مسئله را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.