×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت گواه با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تولید ایران‌خودرو دیزل زیرساخت‌های لازم برای توسعه شبکه نمایندگی ها، تامین قطعات یدکی و توسعه بازار خدمات پس از فروش صورت گرفته است.
وی با تاکید بر این‌که در کنار افزایش نمایندگی، به دنبال افزایش سهم بازار قطعات یدکی و ارایه قطعات اصل و مطمئن به مشتریان هستیم ادامه داد: شرایط خرید قطعات یدکی اصل را برای رانندگان محصولات ایران خودرو دیزل با افزایش دسترسی به نمایندگی ها فراهم خواهیم کرد.
سنندجی با اشاره به تسهیل شرایط صدور مجوز تاسیس نمایندگی گواه، اظهار کرد: با حذف بروکراسی اداری، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوز نمایندگی صادر و خدمات و امکاناتی مانند آموزش نیروی انسانی، ابزار و تجهیزات در اختیار واجدان شرایط قرار خواهد گرفت.
وی  با تاکید بر این‌که شرکت گواه مصمم به ارایه خدمات مطلوب در سراسر کشور است، افزود: براساس محورهای ۱۲ گانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و با توجه به سیاست‌های کلان ایران خودرو، تمرکز گواه بر احداث نمایندگی‌های مدرن و مجهز در شهرهای بزرگ، مراکز استان ها، پایانه های صادراتی و مناطق آزاد خواهد بود که می توان به برنامه های راه اندازی نمایندگی در ایرانشهر و کردستان اشاره کرد.
مدیرعامل گواه از برنامه تاسیس نمایندگی در کشورهای صادراتی خبر داد و گفت: با توجه به توسعه بازارهای صادراتی ایران خودرو دیزل، نمایندگی های خدمات پس از فروش این محصولات نیز تاسیس می شود و برهمین اساس نمایندگی مجاز ایران خودرو دیزل درکشور ترکمنستان در حال ارایه خدمات است و  در ادامه با توجه به صادرات خودرو آتامان به روسیه، راه اندازی نمایندگی خدمات پس از فروش در این کشور برنامه ریزی شده است.
وی تامین و توزیع قطعات یدکی استاندارد و دسترسی سریع آنان را از دیگر وظایف گواه دانست و گفت: در راستای ارایه خدمات بهتر و اطمینان خاطر به مشتریان تامین قطعات از طریق شرکت های معتبر صورت می گیرد و توسط ۲۴ عاملیت مجاز شرکت گواه توزیع می شود.
سنندجی به اقدامات این شرکت در خصوص جلوگیری از توزیع قطعات تقلبی اشاره کرد و گفت: توزیع قطعات با توجه بر بخش‌نامه وزارت صمت و برای جلوگیری از عرضه قطعات قاچاق و بی کیفیت از اول آذر ماه با بسته بندی شرکت گواه که دارای شماره شناسایی و کد کالا بوده و در سیستم سامانه تجارت وجود دارد توزیع می شود که باعث کنترل قیمت و اطمینان به مشتریان است.
وی تصریح کرد: قطعات توزیع شده دارای کیفیت و استاندارد هستند که در مرحله نخست ۵۵ قطعه اجباری در این طرح بسته بندی و در شبکه توزیع می شود و شرکت گواه به صورت اختیاری برای۵۰ قطعه دیگر طرح مشابهی را اجرا خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.