×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش کیفیت خدمات آب و فاضلاب با همکاری پست

به گزارش تجارت گردان به نقل از صداوسیما؛ حمید رضا جانباز در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت پست با بیان اینکه زمان رفع نواقص شبکه آب در کشور، کمتر از سه ساعت است افزود: با امضای این تفاهم‌نامه و همکاری با شرکت پست زمان این خدمات رسانی بسیار کاهش خواهد یافت.

وی گفت: در این همکاری، دو شرکت دولتی آب و فاضلاب کشور و پست می‌توانند اطلاعاتی که برای تهیه آن‌ها هزینه قابل توجهی صرف شده است را باهم به اشتراک بگذارند و در این راستا مردم نیز از مزایای این فعالیت بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه، نقطه شروع حرکت ما برای همکاری و تبادل اطلاعات است افزود: شرکت آب و فاضلاب کشور از ظرفیت‌های شرکت پست برای ارائه خدمات بهتر به مشترکین شهری و روستایی استقبال می‌کند.

جانباز گفت: ما پس از بررسی فعالیت‌های قابل اجرا باکمک شرکت پست، این فعالیت‌ها را بصورت آزمایشی در برخی مراکز شروع و پس از کسب نتایج آن را در سراسر کشور عملیاتی خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم تشکیل کارگروهی مشترک بین دو شرکت افزود: امضای این تفاهم‌نامه اتفاق خوبی است,، اما شیوه پیگیری آن نیز برای رسیدن به نتیجه بسیار مهم خواهد بود، بنابراین باید نمایندگانی از طرفین در بازه‌های زمانی مشخص، وضعیت اجرایی شدن این تفاهم‌نامه را بررسی و آن را گزارش کنند که ما در جریان روند آن قرار بگیریم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب کشور به زودی با رونمایی از مرکز پایش آب، در آستانه یک رویداد بزرگ خواهد بود تا بتوان به این شکل خدمات رسانی را با کیفیت بیشتری انجام داد.

تکمیل بانک اطلاعاتی شرکت پست با همکاری شرکت آبفا کشور

مدیرعامل شرکت پست از تکمیل بانک اطلاعاتی این شرکت با همکاری شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد.

رمضانعلی سبحانی فر در آیین “امضای تفاهم نامه مشترک همکاری بین شرکت ملی پست ایران و شرکت آب و فاضلات کشور به منظور در اختیار گذاردن بانک‌های اطلاعاتی دو طرف و تکمیل آن و برقراری ارتباط بین کدپستی و شماره اشتراک آب جهت ارائه خدمات مطلوب”, افزود: موضوع مکان محور شدن اطلاعات، یکی از ضرورییات کشور است که باید بانک اطلاعات تکمیل و همه سازمان‌ها به این بانک اطلاعاتی متصل شوند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح سبب استفاده درست از هزینه‌های اضافی انجام شده در زمان خدمات رسانی خواهد شد گفت: تکمیل بانک اطلاعاتی به شرکت پست محول شده و انجام آن سبب جلوگیری از سوء استفاده و ایجاد شفافیت در فعالیت‌ها می‌شود.

مدیرعامل شرکت پست با بیان اینکه تکمیل بانک اطلاعاتی سبب انجام تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌های درست می‌شود ادامه داد: با تکمیل اطلاعات و شناسایی محل دقیق مشترکان پر مصرف آب و برق، کمک به اجرای طرح‌های مناسب برای این اقشار می‌شود.

سبحانی فر با اشاره به اینکه طبق قانون شرکت‌های دولتی می‌توانند فعالیت‌های خود را برون سپاری کنند گفت: در این راستا, ۱۲۰۰ دفتر پستی, ۲۰۰۰ دفتر ICT روستایی و دفاتر پیشخوان آمادگی ارائه خدمات به مشترکان آب را در سراسر کشور دارند که می‌توانیم در اختیار شرکت آبفا کشور قرار دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.