×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش ۱۰۰ تا ۴۰۰ درصدی قیمت ۳ قلم محصول کشاورزی با جنبه دارویی/ با شیوع کرونا قیمت زنجبیل از مرز ۹۰ هزار تومان عبور کرد

تجارت گردان | افزایش ۱۰۰ تا ۴۰۰ درصدی قیمت ۳ قلم محصول کشاورزی با جنبه دارویی/ با شیوع کرونا قیمت زنجبیل از مرز ۹۰ هزار تومان عبور کرد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، اسدالله کارگر در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به شیوع کرونا در کشور، اظهار کرد: با شیوع کرونا تقاضا برای زنجیبل، لیمو ترش و لیمو شیرینی رشد چشمگیری داشته است که موجب افزایش بی‌رویه قیمت آن‌ها شده است.

وی ادامه داد: فرصت‌طلبان از شرایط پیش آمده سوءاستفاده کرده و قیمت‌ها را به شکل غیرمنطقی افزایش داده‌اند.

کارگر مقصر بخشی از شرایط به وجود آمد را مردم دانست و گفت: مردم خرید خود را مدیریت کرده و از دپوی محصولات خوداری کنند چراکه نتیجه آن ایجاد تقاضای کاذب در بازار و فراهم کردن زمینه فعالیت سودجویان است.

به گفته وی؛ جنبه دارویی محصولات کشاورزی تا زمانی است که به شکل تازه مصرف شود.

کارگر با بیان اینکه در چند روز اخیر و از زمان شیوع کرونا قیمت زنجبیل از ۱۵ به ۹۰ هزار تومان رسیده است، اظهار کرد: این میزان افزایش قیمت علاوه بر افزایش تقاضا حقیقی و کاذب برای این محصول ناشی از سوجویی فرصت طلبان است.

وی از مصادر ۲.۵ تن زنجبیل از محتکران توسط بازرسی خبر داد.

کارگر گفت: زنجبیل‌های مصادر شده برای کاهش قیمت امشب در مناطق مختلف شهر توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت مصوب برای زنجبیل‌‌های توزیع شده را ۴۰ هزارتومان و قیمت عرضه در خرده فروشی‌ها را ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان اعلام کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.