×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | افزایش ۱۸۰ مگاولت آمپر در پست برق جنوب تهران

غلامرضا خوش خلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در افتتاح طرح افزایش ظرفیت پست برق شوش در جنوب تهران ظرفیت برگزار شد،گفت: ترانس سوم پست برق شوش به میزان ۱۸۰ مگاولت آمپر افزایش و در مجموعه ترانسفورماتور و کوپلر نیز بخش ۶۳ کیلوولت آمپر اضافه شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال و با هدف تعدیل بار ترانس‌ها و پایداری شبکه احداث شده است.
او افزود: پست برق شوش پیش از این دارای دو ترانسفورماتور بوده که در طرح موجود با افزودن یک ترانسفورماتور دیگر به آن، ظرفیت پست ۱۸۰ مگاولت آمپر ارتقا یافته است.

خوش خلق ادامه داد: ارتقای این پست با استفاده از ظرفیت شرکت‌های داخلی انجام شده و امیدواریم در راستای اقتصاد مقاومتی بتوانیم رله‌های پست را نیز از ظرفیت داخلی تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه شرایط شبکه پایدار خواهد شد.

خوش خلق با اشاره به اینکه این پست شامل دو دستگاه ترانس ۶۰ مگاولت‌آمپری است، گفت: پست برق شهدا از نوع AIS  با سیستم کنترل DCS  بوده که با هدف نوسازی و افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهدای قدیم و با ۲۰ دستگاه فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت به مرحله برق‌داری رسیده است.

اردکانیان در این مراسم، پروژه احداث کابل ۶۳ کیلوولت دوشان تپه به شهدا را با هدف تغذیه پست فوق توزیع جدید شهدا که طی مدت هفت روز انجام شد را نیز افتتاح کرد.

گفتنی است؛ وزارت نیرو در کمپین “الف، ب، ایران” قصد دارد تا پایان امسال هر هفته یک پروژه مهم آب و برق را افتتاح کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.