×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش ۲۵ درصدی تعرفه قالیشویی در آستانه نوروز/مردم به واحد‌های قالیشویی مجاز مراجعه کنند

حمید محمدی کمسرخ در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه نرخ‌های قالیشویی در مقایسه با نرخ‌های اعلام شده در اسفند سال گذشته متفاوت بوده و افزایش ۲۰ الی ۲۵ درصدی را داشته است، گفت: نرخ قالیشویی در آستانه شب عید بدین صورت است که قیمت شستشوی انواع فرش ماشینی معمولی هر متر مربع ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که ۳ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه کاور است و ۲ هزار تومان نیز هزینه ایاب و ذهاب بوده که جمعاً ۲۲ هزار تومان می‌شود.

وی افزود: قیمت شستشوی انواع فرش ماشینی مدرن، فانتزی و گل ابریشم هر متر مربع ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که ۳ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه کاور است و ۲ هزار تومان نیز هزینه ایاب و ذهاب بوده که جمعاً ۲۸ هزار تومان می‌شود.

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران بیان کرد:قیمت شستشوی فرش دستبافت معمولی هر متر مربع به همراه کاور و هزینه ایاب و ذهاب ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان است.

محمدی کمسرخ اظهارکرد: قیمت شستشوی فرش دستبافت روشن اعلا، کاشان، اردکان هر متر مربع به همراه کاور و هزینه ایاب و ذهاب ۴۵ هزار و ۱۰۰ تومان است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قیمت شستشوی فرش گل ابریشم هر متر مربع به همراه کاور و هزینه ایاب وذهاب ۸۰ هزار و ۱۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران عنوان کرد: قیمت شستشوی انواع موکت‌های معمولی هر متر مربع به همراه کاور و هزینه ایاب و ذهاب ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان است و شستشوی موکت‌های پردارز و گل برجسته هر متر مربع به همراه کاور و هزینه ایاب و ذهاب ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان است.

محمدی کمسرخ بیان کرد: استفاده از کاور اختیاری است بنابراین مشتری اعلام می‌کند که کاور انجام شود یا خیر اگر کاور از خدمات حذف شود متری ۳ هزار و ۵۰۰ تومان از مبلغ شستشو کم می‌شود.

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: هزینه سرویس ایاب و ذهاب نیز ۳۵ هزار تومان است.

وی در ادامه افزود: برخی از خدمات اضافه‌ای مثل لکه‌بری، رفوگری و … که مشتری درخواست می‌کند خارج از نرخ شستشو است بنابراین این مبلغ به خدمات اضافه می‌شود.

محمدی کمسرخ تاکید کرد: مشتریان در صورت بروز هرگونه مشکل و تخلف می‌توانند شکایت خود را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا رسیدگی صورت بگیرد.

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: مشکل اصلی واحد‌های صنفی قالیشویان در ایام عید واحد‌هایی بوده که غیر مجاز فعالیت می‌کنند که این باعث خسارت به فرش‌های مردم، اجهاف در قیمت‌ها و سرقت فرش‌ها می‌شود از مردم خواستاریم که فقط به ۴۰۰ واحد صنفی که زیر نظر اتحادیه صنف قالیشویان تهران بوده مراجعه کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.