×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۱ آبان , ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس –  فرشاد مقیمی، در مراسم رونمایی از پلتفرم جامع خدمات خودرویی «بسپُر» گفت: جهش تولید در ایران‌خودرو فقط در حوزه تولید نبوده و در حوزه خدمات پس از فروش نیز اقدامات موثری انجام داده‌ایم.
وی طراحی پلتفرم خدمات جامع خودرویی را اقدام مهمی در همگام شدن با تغییرات جهانی دانست و گفت: با بهره‌برداری از این پلتفرم، به سمت افزایش خدمات الکترونیک و ایجاد تحول در خدمات پس از فروش حرکت خواهیم کرد.
مقیمی ارایه خدمات شفاف، سریع و آسان را از اهداف طراحی این پلتفرم دانست و گفت: با تعامل مناسبی که با شرکت‌های بیمه‌ای داریم، چشم‌انداز روشنی برای توسعه خدمات از طریق این اپلیکیشن پیش‌بینی کرده‌ایم؛ این پلتفرم به هیچ برندی محدود نیست و خودرو با هر نام و نشانی می‌تواند از این زیرساخت استفاده کند.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: علاوه بر خدمت انتقال سرنشین که دغدغه بسیاری از مردم است، خدمات سرویس در محل نیز از خدمات این پلتفرم است.
مقیمی با تاکید بر این‌که هدف ما افزایش رضایت مشتریان است، گفت: با طرح‌های بهبود متعددی که در حوزه خدمات پس از فروش اجرا کرده‌ایم، میزان شکایت در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته کاهش ۵۰ درصدی داشته است، اما هدف ما صرفا کاهش شکایت نیست، بلکه با تعریف و اجرای برنامه‌های بهبود، به دنبال افزایش رضایت مشتریان از محصول و خدمات هستیم.
وی تصریح کرد: تمام نمایندگی‌ها در این پلتفرم می‌توانند شرکت کنند ‌و خدمات ارایه دهند؛ با استفاده از این پلتفرم می‌توان بازاریابی خوبی برای ارایه خدمات انجام داد‌.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.