×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش ۳۸ درصدی ظرفیت تولید محصولات پتروشیمیایی ایران

به گزارش تجارت گردان ، بهزاد محمدی در حاشیه جلسه با مدیران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر که امروز (۲۲ اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر دو روزه به خوزستان و شهرستان ماهشهر از شرکت‌ها و طرح‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بازدید میدانی انجام شد.

به گزارش ایسنا، وی با تشریح استراتژی‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی، افزود: در سال گذشته اتفاقات مهم و متفاوتی در صنعت پتروشیمی رخ داد؛ این صنعت روز به روز در حال افزایش فاصله خود با سایر صنایع کشور است.

محمدی عنوان کرد: امروز صنعت پتروشیمی مفتخر است که اعلام کند در ۱۴ ماه گذشته، ۱۷ طرح را به بهره‌برداری رسانده و با این حرکت توانسته است علیرغم کندی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، در مدت حدود یک سال، ۳۸ درصد به ظرفیت تولید کل کشور بیافزاید.

معاون وزیر نفت گفت: این اقدام در تاریخ صنعت پتروشیمی کشور یک رکورد بی‌سابقه است که در مدت حدود یک سال ۳۸ درصد به تولیدات پتروشیمی کشور افزوده شود.

محمدی بیان کرد: این میزان رشد تولید، نشانه‌ای از بالندگی و توسعه هدفمند و هوشمند بخش پتروشیمی کشور است که روزبه‌روز جای خود را در اقتصاد کلان کشور محکم می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.