×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افسوس می‌خورم/ امیدوارم حق به حق دار برسد

فراز کمالوند پس از پیروزی تیمش برابر رایکای بابل در هفته سی‌ام لیگ یک بیان کرد: خیلی خوشحالم، در هفته‌های اخیر خیبر فوتبال را خیلی خوب و با برنامه به نمایش گذاشته است و در کنار آن به نتایج خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: بازی امروز یک بازی خوب بود و تیم رایکا یک تیم دونده، قلدر و جوان بود، لحظاتی از بازی هم تیم ما را تحت فشار گذاشت، ولی مطابق سه چهار هفته گذشته تیم سرتر و برتر میدان ما بودیم.

کمالوند اظهار کرد: در این دو سه بازی اخیر موقعیت‌های بساری را به دست آوردیم، تیم شرایط خوبی را پیدا کرده  ولی افسوس می‌خورم ای کاش زودتر این شرایط را به دست می‌آوردیم، یا اگر خودم زودتر می‌آمدم کارهای بزرگ‌تری می‌توانستیم انجام دهیم، ولی یه هر صورت تمام هدف ما این است که فصل را با موفقیت تمام کنیم.

وی افزود: تا آخرین لحظه می‌جنگیم اگر توفیق  داشتیم و خداوند برای ما مقدر کرد صعود می‌کنیم، اگر به هر ترتیب این اتفاق نیفتاد خودمان را برای فصل آینده آماده می‌کنیم که بتوانیم یک تیم جوان، مقتدر، جسور و هماهنگ را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در خصوص داوری نیز اظهار کرد: در این یکی دو هفته اخیر داوری خیلی مشکلی نداشته است، آقای افشاریان از تقریباً بعد از آن مصاحبه من داورهایی که برای ما گذاشته داورهای خوبی هستند، خود آقای پورخلف نیز چندین بازی لیگ برتر قضاوت کرده است.

کمالوند اضافه کرد: اشتباه داوری بخشی از فوتبال است ولی زمانی که اشتباهات زیاد شود خیلی از تیم‌ها متضرر می‌شوند که خوشبختانه در یکی دو هفته اخیر این موضوع خوب بود.

وی در ادامه گفت: نمی‌توانیم بگوییم فوتبالمان کاملاً سالم است، در هر قشری که ورود کنید از من مربی گرفته تا در یک اداره یا سازمان همیشه مشکلات وجود داشته و ممکن است در جایی پاکی و سلامت به طور ۱۰۰ درصد نباشد.

او تاکید کرد: آنچه ما خواستاریم و هفته‌هاست نیز پیگیر آن هستیم این است که به شکایات رسیدگی کنید، به کسی که مستنداتی در اختیار شما قرار می‌دهد رسیدگی کنید، فقط صرف برگزاری مسابقات نگوییم لیگ را برگزار کردیم، باید به همه موضوعات رسیدگی کامل کنیم.

سرمربی خیبر با بیان اینکه امیدوارم در پایان مسابقات لیگ یک حق به حق دار برسد، گفت: بازیکنان ما چهار پنج هفته است واقعاً خوب فوتبال بازی می‌کنند، ما بازی آرمان گهر که باختیم کاملاً مسلط به بازی بودیم، هفتاد هشتاد درصد بازی دست ما بود و بیش از هفت هشت موقعیت از دست دادیم، گل سالم زدیم که آن را برای ما نگرفتند، اعتقاد دارم در این پنج شش هفته بچه‌ها فوق‌العاده بازی کردند.

کمالوند افزود: برای اینکه بتوانیم تغییرات مثبت ایجاد کنیم گاهاً یک فصل طول می‌کشد، من خیلی از بازیکنانم ممنون هستم که ظرف مدت خیلی کوتاه نشان دادند قابل تغییر هستند و این فوتبالی که الان همه هواداران رضایت داشتند را انجام می‌دهند و امیدواریم این را به تیم فصل آینده متصل کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.