×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب رونق اقتصادی است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب استان فارس با دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس و دکتر «محسن ربانی‌زاده» معاون اقتصادی استانداری فارس دیدار کرد.
در این دیدار که برای ارائه گزارش عملکرد یکساله مدیریت شعب استان حوزه‌های مختلف فعالیت صورت گرفت، گزارش پرداخت وام‌ به‌صورت تفکیکی به‌ویژه در بخش‌های تکلیفی، اشتغالزایی و حمایت از اقشار ضعیف و کمتر برخوردار ارائه شد.
استاندار فارس در این دیدار گفت: توجه خاص به بانکداری قرض‌الحسنه موجب کاهش و کنترل تورم در سطح جامعه و ایجاد شرایط افزایش رونق اقتصادی خواهد شد.
ایمانیه افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح‌های خود با توجه به ظرفیت استان در بخش کشاورزی و دامپروری نگاه ویژه‌ای به این دو بخش داشته باشد و حمایت‌های خود را در این بخش‌ها افزایش دهد.
وی در همین رابطه گفت: ایجاد شرایط ویژه برای پرداخت وام به روستاییان ضمن جلوگیری از معضلات خروج جمعیت از روستا و ممانعت از ایجاد مسائل و مشکلات اجتماعی در حاشیه شهرها، موجب حمایت از ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی در روستاها خواهد شد.
ارائه خدمات غیرحضوری موجب افزایش دسترسی‌پذیری به بانک است
استاندار فارس افزود: توجه ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ارائه خدمات غیرحضوری و مجازی سبب می‌شود شهرستان‌هایی که در آن‌ها بانک به‌صورت فیزیکی حضور ندارد نیز بتوانند از ظرفیت‌های موجود بانک استفاده کنند.
ایمانیه در پایان ضمن تقدیر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سطح استان، بر حمایت کامل خود از این بانک تأکید کرد.
شمس‌الدینی، مدیر شعب استان فارس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این دیدار گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و همچنین دستور مدیرعامل محترم بانک در رابطه با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، مدیریت شعب استان فارس در این حوزه از آمادگی کامل برخوردار است.
پرداخت بیش از ۱۲هزار فقره کالاکارت در استان فارس
وی با ارائه آماری در این زمینه گفت: مدیریت شعب استان فارس در سال گذشته در راستای افزایش قدرت خرید مردم بیش از ۱۲هزار ۳۰۰ فقره کالاکارت پرداخت کرده که ارزش آن نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد ریال بوده است. همچنین حدود ۲۵۰۰ فقره وام بدون ضامن در سال گذشته از سوی مدیریت شعب این استان پردخت شده است.
شمس‌الدینی افزود: وام ازدواج پرداخت شده در استان ۲۵۰۰ فقره به ارزش تقریبی ۲۱۳۰ میلیارد ریال بوده است. همچنین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس بیش از ۱۴۰۰ فقره وام به ارزش ۵۱۸میلیارد ریال در همکاری با نهادهای حمایتی و برای توانمندسازی مددجویان این نهادها اعطا کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.