×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اقدامات تحول گرایانه سازمان اموال تملیکی برمبنای تفکر بسیج انجام شده است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در جمع اعضای شورای فرماندهی پایگاه شهید بهروزی این سازمان با بیان اینکه فعالیت و نگاه جهادی به مسائل با لطف و عنایت بیشتر پروردگار به حل و فصل موضوعات منجر می شود، اظهار داشت: در هر فعالیتی اگر با تفکر و نگاه بسیج و بسیجی وارد میدان شویم قطعاً نصرت الهی نیز  یاریگر می شود.

اجتهادی در ادامه ضمن محکوم کردن فعالیت‌های آشوبگران و آشوب طلبان در حوادث اخیر، بسیج را نهالی پر ثمر خواند و در ادامه بیان داشت: بسیجی واژه ای مقدس است که متاسفانه در این ایام مورد هجمه های مختلفی قرار گرفته است. بسیجیان کسانی هستند که در دوران دفاع مقدس بدون تجهیزات و امکانات اما با خلوص نیت خود جنگیدند و بزرگانی همچون باکری ها، همت ها و سلیمانی ها که در دل مردم ایران جای گرفتند به دلیل آن بود که با خلوص نیت خود برای دفاع از ناموس و میهن از همه چیز خود گذشتند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه گفت: تحلیل های دشمن جمهوری اسلامی همیشه غلط بوده است و برمبنای این تحلیل‌های غلط، اقدامات مذبوحانه را انجام داده‌ که متاسفانه عده ای نیز ساده‌لوحانه فریب این اقدامات را خورده‌اند که فریب خوردن این افراد نشأت گرفته از برنامه ریزی های فرهنگی غلط و عدم فرهنگ سازی های درست توسط مسئولین بوده است که دشمن توانست با اتکا به شبکه های مجازی و رسانه های زنجیره ای خود شرایط را به گونه ای طراحی کند که چنین اقدامات تجزیه طلبانه و آشوبگرایانه را مدیریت کند ولی غافل از اینکه مورد حمایت قاطبه مردم نیست.

وی با بیان اینکه مردم ایران با هر نگاه و سلیقه ای به کسانی که خود را وقف توفیق و اعتلای ایران اسلامی می کنند علاقه دارند و عشق می ورزند، تصریح کرد: نمونه بارز این نوع نگاه مردم، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که به عنوان سردار دلها مطرح شده که خلوص نیت در مجموعه بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون فعالیت داشته اند که در نهایت اخلاص و ایثار، جان خود را فدای امنیت و آسایش عامه مردم کرده و می نمایند.

اجتهادی با بیان اینکه باید شکرگزار و شاکر امنیت و شهدای امنیت باشیم، گفت: نباید در کشور به گونه‌ای فعالیت کنیم تا کفران نعمت امنیت به وجود آید و در این مسیر مسئولان می‌توانند با عمل مجاهدانه و تلاشهای خود در باروری درخت تناور و پرثمر انقلاب اسلامی که بسیج نیز اینچنین است، تلاش کرده و فعالیت نمایند.

اجتهادی در این جلسه از تلاش های سید حسین میر معینی در زمان تصدی فرماندهی پایگاه بسیج شهید بهروزی تشکر و برای مجید رجبی که به تازگی به مسئولیت منصوب شده است آرزوی توفیق کرد.

در ادامه جلسه مجید رجبی فرمانده پایگاه بسیج شهید بهروزی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ضمن معرفی اعضای شورای فرماندهی این پایگاه اظهار داشت: بزرگترین رسالت بسیج در شرایط فعلی، جهاد تبیین و فعالیت در این حوزه و ایجاد روشنگری های داهیانه در تمامی حوزه ها به ویژه در فضای مجازی و حوزه رسانه است و در تحقق این مهم برنامه های متنوعی را تدارک دیده که با مشارکت و حمایت همه اجزای سازمان اجرا خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.