×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اقدامات در ون سازمانی ایران کیش برای مقابله با کرونا

تجارت گردان | اقدامات در ون سازمانی ایران کیش برای مقابله با کرونا

باتوجه به انتشار خبر ویروس کرونا در کشور،  شرکت ایران کیش به منظور رفاه حال سرمایه های انسانی خود تمهیداتی چون کاهش ساعات کاری ، اجرای دور کاری حداکثری و استفاده از کمترین میزان نیرو در داخل شرکت، مرخصی با حقوق برای تمامی افراد دارای شرایط خاص را در نظر گرفته است. این در حالی است که بلافاصله در اولین روز کاری  بعداز شیوع این بیماری، جلسه کمیته پیشگیری جلوگیری از ویروس کرونا با حضور با نماینده hse  شرکت برگزار شد و تصمیماتی  دراینباره اخذ و بلافاصله عملیات اجرایی آن صورت گرفت.  

ابوالفضل دربانی مدیر پشتیبانی ایران کیش  دراینباره گفت : در خصوص ورود افراد به سه ساختمان ایران کیش از دستگاه ترمومتردیجیتال غیر تماسی استفاده کرده تااگر با فردی مراجعه کننده  با دمای بالا برخوردکردیم از ورود آن ها خوددداری و بلافاصله به مرکز درمانی انتقال دهیم . کلیه سطوح ساختمان در ساعت ۶ بعد ازظهر ضد عفونی می شوند. ضدعفونی کردن کلیه تجهیزات که پرسنل با آن سر و کار دارند توسط همکاران در خدمات انجام می شود. استفاده از محلول های ضد عفونی کننده  برای شستشوی دست همکاران که درهمه طبقات جانمایی شده است را نیز در نظر گرفتیم . در طی روز علاوه براینکه مراجعه کنندگان توسط  ترمومتر اندازه گیری می شوند دوبار دیگر کلیه افراد در ساختمان که مشغول به کار هستند اندازه گیری می شوند.

وی گفت : رستوران مجموعه تعطیل شده است، به همه همکاران ابلاغ شده است که از لوازم شخصی اعم از لیوان و… استفاده کنند.

تجارت گردان | اقدامات در ون سازمانی ایران کیش برای مقابله با کرونا

دربانی اظهار کرد: ورود کلیه افراد متفرقه به داخل ساختمان ممنوع شده است و افراد متفرقه اگر محموله یا کالا دارند کالا ضدعفونی و سپس وارد شرکت می شود، ضمن اینکه افراد متفرقه  نیز به داخل ساختمان نمی توانند ورود پیداکنند . فضا های مشاع نیز در طی روز بالغ برسه تا پنج مرتبه ضد عفونی می شود.

وی افزود: خیلی خوشحالم که بگویم امروز با توجه به صدها نفر سرمایه انسانی که در مجموعه ایران کیش مشغول به کار هستند، یک مورد هم ابتلا  به بیماری ویروس کرونا نداشتیم . اما نکته مهم تر این است که همکاران ما به کلیه مواردی که از طریق رسانه ها اعلام می شود عمل می کنند و این موضوع حائز اهمیت است.

تجارت گردان | اقدامات در ون سازمانی ایران کیش برای مقابله با کرونا

دربانی در مورد پشتیبان های شرکت ایران کیش گفت : توجه به پشتیبانان ایران کیش نکته حساسی است آن ها  روزانه مراجعه به پذیرندگان دارند، خرید دستکش، ماسک و ژل های ضد عفونی کننده برای تمام پشتیبان ها در دستور کار ما بوده است و با توجه به کمبود اقلام بهداشتی در کشور در تمام این روزها سعی کردیم که پشتیبانان ما با کمبود این موارد مواجه نشوند و سروقت مواد را به همکاران پشتیبانمان برسانیم تا کمترین آسیب را از شرایط موجود داشته باشیم .

تجارت گردان | اقدامات در ون سازمانی ایران کیش برای مقابله با کرونا

دربانی گفت : این روند را ادامه میدهیم تا این دوران گذار را هرچه سریعتر به پایان برسانیم. دراین روزها از همکاران خدماتی و انتظامات شرکت به واسطه تمامی تلاش های آن ها سپاسگزاری می کنم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.