×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | اقدامات پیشگیرانه بانک مسکن برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، ابوالفضل صدری رییس اداره کل تجهیز و پشتیبانی بانک مسکن با اشاره به ابتلا تعدادی از هموطنان به ویروس کرونا در سطح شهرهای کشور و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این ویروس و کاهش آمار تلفات آن، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: همزمان با اعلام هشدارهای مختلف از سوی وزارت بهداشت برای انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مدیران ارشد بانک مسکن در روز شنبه مورخ سوم اسفندماه، جلسه ای با حضور روسای ادارات کل رفاه کارکنان، مهندسی مالی، امور کارکنان و اداره کل تجهیزو پشتیبانی را به منظور اخذ تصمیمات لازم برای انجام اقدامات فوری و ضروری در این خصوص برگزار کرد.

وی افزود: مطابق با تصمیمات اخذ شده در این جلسه، به فوریت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این ویروس در چند سطح پیگیری و اجرایی شد. در سطح نخست برای جلوگیری از انتشار این ویروس در شعب و همچنین ساختمان های اداری بانک مسکن، تمامی رده های خدماتی شامل پشتیبانی، راننده ها و … به دستکش یکبار مصرف و همچنین مواد ضدعفونی کننده مجهز شدند.

به گفته وی سطح دوم اقدامات پیشگیرانه، ضدعفونی تمامی سطح مشترک مورد استفاده در ساختمان ها و شعب بانک به صورت هر دو ساعت یکبار در طول ساعات کاری است.

وی همچنین به سطح سوم اقدامات اشاره و اظهار کرد: در سومین سطح مطابق با تصمیم اخذ شده، تمامی آسانسورها به اسپری حاوی مواد ضدعفونی کننده و همچنین دستمال کاغذی و سطل زباله دارای درپوش مجهز شدند تا مشتریان، کارمندان و مراجعین در هنگام استفاده از این فضاهای عمومی به صورت مستمر دست های خود را که می تواند عامل انتشار و انتقال ویروس کرونا باشد، ضدعفونی کنند.

صدری در عین حال تاکید کرد: با توجه به آنکه در برخی شعب بانک ممکن است افراد ناقل بیماری حضور داشته باشند با شرکت طرف قرارداد برای ضدعفونی مستمر شعب نیز مکاتبات و همچنین اقدامات لازم انجام شده است. نظافت دفاتر ادارات مرکزی نیز با استفاده از مواد ضدعفونی کننده به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره کل تجهیز و پشتیبانی بانک مسکن با بیان اینکه مواد ضدعفونی کننده به میزان موردنیاز برای جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس پیش بینی شده است، عنوان کرد: مطابق با مکاتبات انجام شده از سوی بانک با وزارت بهداشت، قرار بر این است که در صورتی که سازمان غذا و دارو سهمیه ای مشخص برای توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در ادارات و سازمان ها در نظر بگیرد این سهمیه به بانک مسکن نیز تخصیص پیدا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.