×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اقدام سریع مدیرعامل و کمیته اضطرار شرکت فولاد پارس در زمستان سرد اقلید

صبح روز ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ مهندس شریفی با تیم همراه خود جوانب مختلف مشکلات عملیات اجرایی را که به خاطر نزولات آسمانی ایجادشده بود، بررسی و به‌سرعت تصمیمات لازم اتخاذ و اجرایی شد.

شریفی در جمع مهندسان حاضر بر سر پروژه، ضمن تأکید بر تسریع رفع موانع اظهار داشت: پیمانکار چنین پروژه بزرگی نه‌تنها نباید با مشکلاتی مانند بارش برف مواجه شود که باید به کمک ارگان‌های مختلف منطقه خود ازجمله فرمانداری و راهداری نیز برسد.

وی ضمن ابراز ناراحتی بابت عدم حضور مدیرعامل شرکت ایریتک به‌عنوان پیمانکار اصلی پروژه، تصریح کرد: در ۸ طرح فولادی هر موقع بحرانی در استان به وجود می‌آمد، پیمانکاران طرح در بحران مشارکت و کمک می‌کردند.

دیدار مدیرعامل فولاد اقلید با فرماندار

مدیرعامل فولاد اقلید بعدازاین جلسه به دیدار فرماندار اقلید رفت تا ضمن اعلام آمادگی برای برخی از مشکلات شهری در زمان بحران، درباره بحث‌های کلان پروژه با شهرام منصوری گفتگو کند.

تجارت گردان | اقدام سریع مدیرعامل و کمیته اضطرار شرکت فولاد پارس در زمستان سرد اقلید

ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین صنعت و فرهنگ اقلید

شریفی پس‌ازاین جلسه به دیدار امام‌جمعه شهرستان رفت و اظهار داشت: هیئت‌مدیره و مدیریت اجرایی شرکت فولاد اقلید به فرهنگ و شریعت از ابتدای تأسیس اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند تا آنجا که در خط‌مشی کیفی، آیین‌نامه‌های جذب و انضباطی و دیگر اسناد مرتبط نمود آن‌ها قابل‌مشاهده است.

وی با اشاره به آمادگی شرکت فولاد اقلید برای حمایت از پروژه‌های فرهنگی شهرستان، افزود: در طراحی ساختمان‌های اداری و رفاهی مجموعه توجه ویژه به مسجد، شبستان و کتابخانه شده است تا بین صنعت و فرهنگ ارتباط بیشتری برقرار کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید گشول دره با استقبال از پیشنهاد‌های مهندس شریفی، گفت: حتماً از همین ابتدا آینده‌نگری کنید و متناسب با تعداد افرادی که در آینده در مجموعه شاغل خواهند بود، فضایی برای مسجد و عبادت مهیا نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.