Categories: نفت و انرژی

امام جمعه آبادان: مکتب شهید حاج قاسم الگویی زیبنده برای هر مدیر انقلابی است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی با حضور در مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در کارخانه آبادان، ضمن تبریک به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین میلاد باسعادت امام علی (ع) به نقش پررنگ کارکنان حوزه نفت در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: کارکنان خدوم حوزه نفت در شکل‌گیری انقلاب نقش پررنگ رهبری را برعهده داشتند و با اعتصابات زمینه‌ساز بروز انقلاب بوده‌اند. وی همچنین بیان کرد: خوزستان همواره به دلیل اینکه یک استان نفت خیز محسوب می‌شود نقش برجسته‌ای در انقلاب اسلامی و همچنین جنگ تحمیلی داشته‌است.
حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود: مجموعه صنعت نفت بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند از وزیر نفت گرفته تا کارکنان شاغل در این حوزه همواره آماج حملات دشمنان بوده‌اند.
وی افزود: در زمان طاغوت مدیریت کشور در بسیاری از حوزه‌ها با امریکایی‌ها و اجنبی ها بود و چنان ذلتی وجود داشت که حتی شاه نمی‌توانست بدون اجازه اربابان غربی خود تصمیمی بگیرد.
وی همچنین تصریح کرد: از شروع انقلاب دشمنان کمر بستند تا این انقلاب را زمین بزنند و حتی تا امروز نیز این تلاش‌ها ادامه دارد و امروز با جنگ اقتصادی برای دشمنی با کشورمان تلاش می‌کنند ولی نتوانستند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.
وی همچنین با اشاره به نقش پررنگ نفت در این جنگ گفت: ضمن اینکه در تلاش هستیم باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری وابستگی خود را به نفت کاهش دهیم، همچنان نقش نفت و صنایع نفتی در این جنگ اقتصادی محوری و غیرقابل انکار است.
وی با بیان ویژگی‌های انقلابی بودن در روزگار ما گفت: مدیریت جهادی در شرایط کنونی ارزش بالایی در پیشگاه الهی دارد.
وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز بار دیگر با شهدای عزیزمان پیمان می‌بندیم آنان را در عرصه‌های مدیریت سرلوحه قرار دهیم.
وی افزود: حاج قاسم سلیمانی فقط یک فرمانده نظامی نبود بلکه یک مدیر موفق نیز بود که بین نیروهایش محبوبیت بالایی داشت به طوریکه برایشان جانشان را فدا می‌کردند . امروز حاج قاسم سلیمانی الگوی زیبنده‌ای برای هر مدیری در هرکجای مملکت است چون به دنبال پست و مقام نبود و این ویژگی همه شهداست که اثرشان را ماندگار می‌کند.
خطیب جمعه آبادان تصریح کرد: این روزها می‌توان از شهدا چیزهای زیادی آموخت و بی‌توجهی به پست و مقام یکی از آنهاست که می‌توان الگوی مدیرت جهادی را از آنان آموخت.
وی در پایان سخنان خود ضمن تبریک مجدد دهه فجر بیان کرد: عرصه کار و تولید قداست دارد و به شما برای تلاشی که در عرصه تولید می‌کنید خسته نباشید می‌گویم. خداوند به شما قدرت و توان مضاعف بدهد تا به تولید محصولات باکیفیت ادامه دهید.

فتحنایی

Recent Posts

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت…

14 ساعت ago

پنج روز عزای عمومی در ایران اسلامی اعلام شد

رهبر معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…

16 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی ایلام شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

مدیرعامل پتروشیمی ایلام، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

18 ساعت ago

پیام تبریک دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی

دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی در پیامی این روز را به همه آتش نشانان…

19 ساعت ago

مدیر عامل‌ پتروشیمی ایلام، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

داود جعفری‌فر؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و…

19 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی پیام تبریکی به شرح…

19 ساعت ago