×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امام جمعه آبادان: مکتب شهید حاج قاسم الگویی زیبنده برای هر مدیر انقلابی است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی با حضور در مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در کارخانه آبادان، ضمن تبریک به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین میلاد باسعادت امام علی (ع) به نقش پررنگ کارکنان حوزه نفت در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: کارکنان خدوم حوزه نفت در شکل‌گیری انقلاب نقش پررنگ رهبری را برعهده داشتند و با اعتصابات زمینه‌ساز بروز انقلاب بوده‌اند. وی همچنین بیان کرد: خوزستان همواره به دلیل اینکه یک استان نفت خیز محسوب می‌شود نقش برجسته‌ای در انقلاب اسلامی و همچنین جنگ تحمیلی داشته‌است.
حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود: مجموعه صنعت نفت بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند از وزیر نفت گرفته تا کارکنان شاغل در این حوزه همواره آماج حملات دشمنان بوده‌اند.
وی افزود: در زمان طاغوت مدیریت کشور در بسیاری از حوزه‌ها با امریکایی‌ها و اجنبی ها بود و چنان ذلتی وجود داشت که حتی شاه نمی‌توانست بدون اجازه اربابان غربی خود تصمیمی بگیرد.
وی همچنین تصریح کرد: از شروع انقلاب دشمنان کمر بستند تا این انقلاب را زمین بزنند و حتی تا امروز نیز این تلاش‌ها ادامه دارد و امروز با جنگ اقتصادی برای دشمنی با کشورمان تلاش می‌کنند ولی نتوانستند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.
وی همچنین با اشاره به نقش پررنگ نفت در این جنگ گفت: ضمن اینکه در تلاش هستیم باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری وابستگی خود را به نفت کاهش دهیم، همچنان نقش نفت و صنایع نفتی در این جنگ اقتصادی محوری و غیرقابل انکار است.
وی با بیان ویژگی‌های انقلابی بودن در روزگار ما گفت: مدیریت جهادی در شرایط کنونی ارزش بالایی در پیشگاه الهی دارد.
وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز بار دیگر با شهدای عزیزمان پیمان می‌بندیم آنان را در عرصه‌های مدیریت سرلوحه قرار دهیم.
وی افزود: حاج قاسم سلیمانی فقط یک فرمانده نظامی نبود بلکه یک مدیر موفق نیز بود که بین نیروهایش محبوبیت بالایی داشت به طوریکه برایشان جانشان را فدا می‌کردند . امروز حاج قاسم سلیمانی الگوی زیبنده‌ای برای هر مدیری در هرکجای مملکت است چون به دنبال پست و مقام نبود و این ویژگی همه شهداست که اثرشان را ماندگار می‌کند.
خطیب جمعه آبادان تصریح کرد: این روزها می‌توان از شهدا چیزهای زیادی آموخت و بی‌توجهی به پست و مقام یکی از آنهاست که می‌توان الگوی مدیرت جهادی را از آنان آموخت.
وی در پایان سخنان خود ضمن تبریک مجدد دهه فجر بیان کرد: عرصه کار و تولید قداست دارد و به شما برای تلاشی که در عرصه تولید می‌کنید خسته نباشید می‌گویم. خداوند به شما قدرت و توان مضاعف بدهد تا به تولید محصولات باکیفیت ادامه دهید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.