×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
امتا، اقدامی موثر در فرآیند ثبت‌نام طرح‌های فروش خودرو

تجارت گردان | امتا، اقدامی موثر در فرآیند ثبت‌نام طرح‌های فروش خودرو

 ابه گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از یران خودرو،‌ یکی از رویکردهای جدید در فرآیند ثبت نام خودرو، احراز هویت قطعی متقاضیان از طریق سامانه امتا است. در این طرح متقاضیان خرید خودرو از خودروسازان پس از ورود به سامانه ثبت نام شرکت‌های خودروساز، به سامانه امتا هدایت شده و پس از احراز اطلاعات، مجدد به سایت خودروساز موردنظر ارجاع شده و ثبت‌نام در آن سایت را تکمیل می کنند.

در این زمینه «اصغر حق‌پناه» معاون مهندسی سازمان و سیستم های ایران‌خودرو گفت: با توجه به مراجعه تعداد بسیار بالای متقاضیان و استقبال مشتریان از طرح‌های پیش‌فروش خودرو در یک‌ماه اخیر، وجود چند ده نفر متقاضی برای هر خودرو و مراجعه این تعداد به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو که سبب بروز برخی مشکلات از جمله کندی سامانه و نارضایتی مشتریان شد، وزارت صنعت با همکاری شرکت‌های خودروساز، راهکارهای نوینی را در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و مقابله با سودجویان و دلالان از طریق به‌کارگیری رویکردهای جدید ثبت نام به‌کار خواهد گرفت.

وی افزود: سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی با نام «امتا»، اطلاعات هویتی، تماسی، اعتباری و غیره کاربران را به درخواست خودشان از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی حاکمیتی به ‌صورت آنلاین و اختصاصی برای سایر کسب ‌و کارها احراز  و راستی آزمایی می‌کند.

حق پناه، هدف از اجرای این طرح را کاهش دلالان، جلوگیری از استفاده از روش‌های غیر متعارف و اقدامی در جهت کنترل قیمت‌های بازار برشمرد و خاطرنشان‌کرد: با اجرای این طرح می‌توان امیدوار بود عدالت در رسیدن خودرو به مصرف‌کننده واقعی برقرار شده و در آینده نزدیک شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار باشیم.

وی به مشتریان ایران خودرو توصیه کرد که در زمان ثبت‌نام برای شرکت در طرح‌های فروش فوق‌العاده و مراجعه به سایت فروش اینترنتی این شرکت برای خرید خودروی مورد نظر، اطلاعات هویتی خود را پس از ارجاع به سامانه امتا از طریق سایت اینترنتی ایران‌خودرو، به ‌وسیله این سامانه به اثبات برسانند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.