×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
امدادخودروهای متفرقه تهدیدی برای هموطنان است

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سعید تخته چیان گفت: طبق گزارشات رسیده و مستنداتی که در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده، حضور امداد خودروهای متفرقه و بی نام و نشان در جاده‌ها، بزرگراه‌ها و سطح شهرها همچنان رو به افزایش است و این مساله حتی در بسیاری از موارد زمینه سلب اعتماد مردم از شرکت‌های اصلی ارائه دهنده خدمات امدادی را نیز فراهم کرده است.
تخته چیان گفت: هموطنان می‌توانند جهت حصول اطمینان از رسمی بودن امدادگر یا خدمت رسان به آرم و علائم خودرو، لباس فرم و فاکتورهای ارائه شده به مشتری دقت کنند. همچنین پس از ثبت درخواست خدمت در شرکت امدادخودرو سایپا، پیامک حاوی نام خدمت رسان، زمان درخواست و … به شماره تلفن همراه آنها ارسال می‌شود.
وی افزود: در این میان، بازار فروش کارت‌های اشتراک امداد از سوی این شرکت‌ها نیز داغ است، در حالی که خریداران این کارت‌ها پس از دریافت آن هیچگونه دسترسی به امکانات و خدمات شرکت‌های مذکور نداشته و عملاً برای «هیچ» هزینه پرداخت کرده اند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا تصریح کرد: اگرچه شرکت‌های امداد خودرو وابسته به خودروسازان بزرگ کشور، همواره در راستای اطلاع رسانی و اعتماد سازی به مشتریان و مردم گام برداشته اند، اما شرکت‌های جعلی و متفرقه همچنان با ترفندهای گوناگون به فعالیت خود ادامه داده و سودجویی‌های خود را دنبال می‌کنند.
شایان ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرکت امداد خودرو سایپا نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و ارج نهادن به کمپین در خانه بمانید و رفاه حال هم میهنان، هزینه ایاب و ذهاب خدمات خودرو در محل را رایگان کرده است.
خدمات خودرو در محل شامل سرویس‌های دوره‌ای، پنچرگیری، تعویض روغن، بازدید یا تعویض تسمه‌ها، تعویض لنت و برخی دیگر از خدمات تعمیری سبک است. هموطنان می‌توانند برای دریافت خدمات با شماره‌های ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی www.emdadsaipa.com مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.