×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
امسال از لحاظ بارش سال سختی است/ مردم صرفه‌جویی کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر محرابیان، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه خود با اعضای کمیسیون آب و کشاورزی گفت: در این جلسه گزارشی از وضعیت آب و برق کشور در شش ماه دوم سال گذشته ارائه شد و برنامه‌های وزارت نیرو به ویژه موضوعات مربوط به تابستان و مدیریت منابع آب و برق برای سال ۱۴۰۱ ارائه شد.

وی افزود: امیدواریم در سایه این همکاری و در چارچوب بودجه ۱۴۰۱، که بودجه خوبی هم هست، بتوانیم مسائل و انتظارات مردم را برآورده کنیم. مردم هم در روستاها و هم در شهرها توقعات زیادی برای موضوع آبرسانی روستایی دارند که توقع درستی هم است. در مورد این موضوع طرح جهاد آبرسانی در حال اجرا است با هدف تأمین آب ۱۰ هزار روستا در سراسر کشور و طبیعتاً با تزریق بودجه ۱۴۰۱ این طرح عمرانی وسیع و فراگیر در سراسر کشور سرعت بیشتری می‌گیرد.

محرابیان با بیان اینکه در موضوع شهرها توسعه آبرسانی شهرهایی که با مشکل مواجه هستند را در برنامه داریم، افزود: امیدواریم سال ۱۴۰۱ بسیاری از این طرح‌ها را عملیاتی کنیم. هرچند از لحاظ بارش‌ها سال سختی است؛ در برخی از استان‌ها شاهد خشکسالی هستند به ویژه استان‌هایی که دو سال پیاپی خشکسالی داشتند شرایط سختی دارند. از همه هم‌میهنان دعوت می‌کنیم در بخش شرب و کشاورزی صرفه‌جویی کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.