×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امضای دو موافقت نامه بین مجتمع مس سونگون و شرکت های دانش بنیان

مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون با اشاره به بررسی دستاوردهای شرکت های حاضر در نمایشگاه RINOTEX در حوزه های مختلف گفت: براساس این بررسی ها و نیازسنجی ها، روز سه شنبه مجتمع مس سونگون با دو شرکت دانش بنیان اقدام به امضای موافقت نامه نمود. این موافقت نامه ها سه جانبه بوده و پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی به عنوان ناظر بر این موافقت نامه ها خواهد بود.

مهندس اسمعیلی با اشاره به سابقه همکاری مجتمع مس سونگون با مرکز پارک علم و فناوری استان و شرکت های دانش بنیان در بستر ارتباط صنعت با دانشگاه افزود: قبلا نیز همکاری  و تفاهم نامه های خوبی منعقد گردیده بود و امروز توافق نامه های احداث ایستگاه پایش لحظه ای آلاینده های زیست محیطی هوا با شرکت رایان پایش صنعت ایرانیان و همچنین طراحی، ساخت و نصب سیستم نوین آسانسور با مکانیسم حرکتی بال اسکرو جهت استفاده در کارخانه مولیبدن با شرکت سایتال ایش تبریز نیز به عنوان دستاوردهای این نمایشگاه به آن ها افزود.

ایشان با اشاره به سیاست های شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون در راستای بونی و داخلی سازی افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون در این زمینه پیشگام بوده و موفقیت های خوبی بدست آورده اند و امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه هایی بسترهای مناسبی برای ارتباطات دوسویه با صنعتگران، تولیدکنندگان و تامین کننده قطعات فراهم گردد.

مهندس اسمعیلی ضمن دعوت از تمامی شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی، فعالین عرصه صنایع و معادن و بازرگانی جهت حضور در نمایشگاه و غرفه این شرکت افزود: بی شک حضور این عزیزان و بررسی راهکارهای لازم برای همکاری بیشتر و رفع مشکلات و نیازمندی ها می تواند در توسعه این صنعت مفید و تاثیرگذار باشد و شاهد اعتلای این شرکت به اهداف تعالی خود باشیم. انشالله

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.