×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امضای چهار تفاهم‌نامه همکاری توسط بانک سینا در جریان برگزاری نمایشگاه پتروشیمی کیش

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک با رویکرد تأمین مالی و ارائه خدمات بانکی مورد نیاز شرکت‌های فعال در حوزه انرژی و پتروشیمی در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در کیش، تفاهم‌نامه‌های همکاری را با فعّالان این حوزه، امضا کرد.

بر اساس این گزارش، بانک سینا در خلال برگزاری این رویداد، دو تفاهم‌‌نامه همکاری با «گروه آریا» با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود از طریق ارائه خدمات مالی و اعتباری نظیر صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها، اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری در طرح‌های مرتبط با حوزه‌های عملکردی این گروه در زمینه‌های تأمین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش مولّد نیروی دیزلی، پشتیبانی حمل و نقل و… امضا کرد.

در ادامه شرکت «تأمین سرمایه تمدن» به عنوان اولین و تنها شرکت تأمین سرمایه دانش‌بنیان و بانک سینا در راستای هم‌افزایی و استفاده متقابل از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مخاطبان هر دو مجموعه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

از دیگر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ناشی از انعقاد این تفاهم‌نامه می‌توان به ارائه خدمات مالی و بانکی، تأمین مالی از طریق ابزار ‌های بدهی، سرمایه و تأمین مالی بین‌المللی، پذیرش ضمانت‌نامه‌های تسهیلات اعطایی و … اشاره کرد.

علاوه بر این، بانک سینا در راستای ارائه خدمات ویژه مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری، با «هلدینگ صنایع تجهیزات نفت» به عنوان تولید‌کننده انواع اتصالات فولادی، تجهیزات، شیرآلات و… نیز تفاهم‌نامه‌ همکاری به امضا رساند تا از طریق برقراری و توسعه تعاملات فی‌ما‌بین در زمینه انواع خدمات بانکی و مالی در حوزه‌های ارزی و ریالی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و همکاری طرفین در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به توسعه خدمات مالی و بانکی این هلدینگ کمک کند.

در امضای این تفاهم‌نامه‌ها که برخی با حضور غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل و برخی توسط چنگیز مروج، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا امضا شدند، بر توسعه فعالیت‌های بانک سینا در زمینه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری بهینه و هدفمند در حوزه‌های مرتبط با صنایع نفتی، گاز، پتروشیمی و پالایش، تأکید شد.

همچنین بانک سینا در ایام برگزاری نمایشگاه پتروشیمی کیش، بیش از ۳۰ نشست تخصصی را با مدیران شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه را برگزار کرد که طبق توافقات صورت‌گرفته، در آینده نزدیک زمینه ایجاد و توسعه تعاملات گستره مالی و بانکی با این شرکت‌ها را فراهم می‌آورد.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای تخصصی در این حوزه، از نهم تا یازدهم بهمن‌ماه سال جاری به مدت ۳ روز در جزیره کیش با حضور شرکت‌های معتبر از کشورهای ایران، آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق برگزار شد و بانک سینا با ارائه آخرین دستاوردها و ابزارهای نوین تأمین مالی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، در این نمایشگاه حضور و مشارکت فعّال داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.