×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
امکان تجربه‌ی رد دد ریدمپشن ۲ در واقعیت مجازی ممکن شد

لوک راس (Luke Ross) که در گذشته یک ماد مشابه به نام R.E.A.L برای بازی GTA 5 ساخته بود، اکنون نسخه‌ی دسترسی زودهنگام ماد جدیدش را برای بازی رد دد ردمپشن ۲ در صفحه‌ی Patreon خود در دسترس قرار داده است.

با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار و عضویت در صفحه‌ی Patreon لوک راس، به «دوستان واقعیت مجازی» صفحه‌ی او خواهید پیوست و می‌توانید به ماد این بازی دسترسی پیدا کنید. اگرچه این ماد هنوز در حالت دسترسی زودهنگام (Early Access) قرار دارد، با این حال بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن بازی Red Dead Redemption 2 را از ابتدا تا انتها در حالت واقعیت مجازی تجربه کنند.

البته این نکته را باید ذکر کرد که طبیعی است همه به یک کامپیوتر قدرتمند که قادر باشد این ماد را اجرا کند، دسترسی ندارند و همچنین شاید این ماد مشکلاتی هم در برخی از کارت‌ گرافیک‌ها داشته باشد. بر اساس نوشته‌ای که لوک راس منتشر کرده است، این ماد به‌صورت کامل در کارت‌های گرافیک انویدیا امتحان شده است و شامل چندین تنظیم گرافیکی مختلف است که متناسب با سیستم‌های مختلف از سیستم‌های ضعیف‌تر تا غول‌هایی مثل RTX 3090 طراحی شده است.

بازی رد ردمپشن 2

با این وجود، بازیکنانی که کارت‌های گرافیک شرکت ای‌ام‌دی (AMD) را در اختیار دارند، ممکن است نتایج مشابهی را دریافت نکنند و در این زمینه خوش‌اقبال نباشند. به خاطر کمبود موجودی دنباله‌دار کارت‌های گرافیکی، لوک راس فقط توانسته این ماد را روی کارت‌های گرافیک شرکت انویدیا امتحان کند. بنابراین، هر فردی که بخواهد ماد واقعیت مجازی بازی رد دد ردمپشن ۲ را روی کارت‌های گرافیک شرکت AMD اجرا کند، ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شود. به همین خاطر، توسعه‌دهنده‌ی این ماد در نوشته‌ی خود توضیح داده است که طرفداران از خطر وجود مشکلاتی احتمال برای اجرای ماد یا حتی ناپایداری کامل آن در سیستم‌هایشان آگاه باشند.

ویدیوی جدیدی که توسط کانال یوتیوبی Virtual Reality Oasis منتشر شده، این ماد را در حال اجرا نشان می‌دهد که نتیجه‌ی آن هم خیره‌کننده بوده است. اگرچه در طول گیم‌پلی به نمایش درآمده، نرخ فریم همواره ثابت نمی‌ماند اما تجربه حضور در جهان وسترن بازی Red Dead Redemption 2 با قابلیت واقعیت مجازی و حضور به‌عنوان یک کابوی دوست‌داشتنی ارزش چند کاهش فریم را دارد.

طبیعی است که افرادی که به رد دد آنلاین علاقه‌ دارند و به تجربه‌ی آن می‌پردازند، نمی‌توانند حداقل به این زودی‌ها این اثر را در حالت واقعیت مجازی اجرا کنند. با این وجود، خبر خوش برای آن‌ها این است که شرکت راک‌استار قصد دارد به‌زودی و در فصل تابستان محتوای جدیدی را برای رد دد آنلاین عرضه کند.

می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 در واقعیت مجازی را در ادامه ببینید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.