×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
امکان پرداخت بدون رمز دوم در «ایرانسل من» فراهم شد

تجارت گردان | امکان پرداخت بدون رمز دوم در «ایرانسل من» فراهم شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، با هدف ارائه خدمات دیجیتال متنوع، «کیف پول آپ» به درگاه‌های پرداخت ایرانسل اضافه شده است تا مشترکان اپراتور دیجیتال ایران بتوانند بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و پویا) و طی فرایندی امن و آسان، شارژ و بسته اینترنت خریداری کنند. مشترکانی که قصد استفاده از این امکان را دارند، لازم است ابتدا به حساب کاربری خود در اپلیکیشن آپ وارد شوند و پس از افزایش شارژ خود به مقدار مورد نیاز، به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه و بسته اینترنت یا شارژ اعتباری دلخواه را تهیه کنند. سپس، از میان سه گزینۀ «پرداخت از طریق اعتبار حساب»، «پرداخت از طریق کیف پول آپ» و «پرداخت از طریق کارت بانکی» گزینه پرداخت از طریق کیف پول آپ را انتخاب کنند.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و همچنین اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری این امکان را فراهم کرده است تا در هفته‌های آتی «پرداخت صورت حساب مشترکان دائمی»، «پرداخت هزینه تغییر سیم‌کارت اعتباری به دائمی»، «خرید بسته‌های پیشنهاد ویژه و بسته‌های هوشمند ساعتی» و «افزایش حد اعتبار مشترکان دائمی» نیز از همین طریق کیف پول آپ امکان پذیر شود.

پیش از این امکان پرداخت‌ در اپلیکیشن ایرانسل من تنها از طریق اعتبار حساب و کارت بانکی امکان پذیر بود.

ایرانسل با توجه به پیشگامی در ارائه خدمات متنوع دیجیتالی و با هدف ارائه همزمان و مدیریت یکپارچه این خدمات، امکان درخواست تاکسی اینترنتی، تماشای تلویزیون اینترنتی و نیز سفارش غذا از رستوران و اقلام مورد نیاز از سوپرمارکت را در اپلیکیشن ایرانسل من فراهم کرده است.

علاوه بر این‌ها، ایرانسل من امکاناتی نظیر مدیریت خدمات ارزش افزوده، تهیه مودم، تهیه انواع بسته‌های اینترنت، تبدیل رایگان سیم‌کارت‌ها به سیم‌کارت ۴G، مشاهده آنلاین صورتحساب، خرید و به اشتراک گذاری بسته‌های اینترنت و اعتبار حساب با دوستان، خرید و یا انتقال شارژ برای دیگران را نیز در اختیار مشترکان قرار داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.