×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امیرآبادی: باید به فکری و استقلال تحت هدایتش فرصت بدهیم

به گزارش ایرنا، مهدی امیرآبادی در حاشیه مراسم بزرگداشت پیشکسوتان فقید سرخابی اظهار داشت: باعث افتخار است که به نمایندگی از پیشکسوتان استقلال اینجا هستم. خیلی خوشحالم که خیابانی به نام ناصر حجازی، منصور پورحیدری و جعفر کاشانی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: امروز امثال ناصر حجازی در فوتبال ایران کم شده است و امیدوارم تا وقتی پیشکسوتان‌مان زنده هستند قدرشان را بدانند و اینطور نباشد که وقتی می‌روند بخواهند کارهایی را برای این بزرگواران انجام بدهند. امیدوارم تمام باشگاه‌ها کمیته پیشکسوتان داشته باشند و آنان را به تمرینات دعوت کنند.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به اینکه استقلال تا الان خوب نتیجه گرفته اما هواداران برد می‌خواهند، افزود: اوایل فصل سرمربیگری شفر، امتیازات خیلی کمتر از امتیازات محمود فکری بود. امتیازات استراماچونی هم خیلی کمتر بود اما متأسفانه صفحات مجازی فشار می‌آورند که تیم فکری خوب بازی نمی‌کند. تیم او سریع وارد لیگ شده است و وقتی هفته اول فکری برد انتظارات بالا رفت. امیدوارم بعد از این چند سالی که به استقلال ظلم شد امسال نتایج خوبی بگیرد.

وی یادآور شد: باید به محمود فکری فرصت داد. بازیکنان زیادی مصدوم شدند. باید صبر داشته باشیم که متأسفانه صبر هواداران ما مقداری کم است. به نظرم امتیاز واجب‌تر است. هر تیمی امتیاز بگیرد به صدر جدول می‌رود. الان فکری هم بالای جدول بوده و چیز زیادی را از دست نداده است. برخی عنوان کردند که پرسپولیس دو بازی نکرده یا تیم دیگری بازی معوقه دارد، اما باید بدانیم که تازه اول فصل است و تیم های وسط جدول اختلاف امتیاز زیادی با بالای جدول ندارند.

امیرآبادی ادامه داد: باید به فکری امیدوار باشیم. چرا فقط باید به خارجی‌ها بسنده کنیم و وقتی به مربیان ایرانی می‌رسیم و وقتی در هفته های اول نتیجه نمی‌گیرند می‌گوییم او را عوض کنید و مربی دیگری بیاورید؟ صبر کنیم و مثل استراماچونی فرصت بدهیم تا مربی ایرانی هم بتواند تیمش را جمع و جور کند. مصدومان هم برسند و با یک تیم کامل وارد مسابقات شوند.

وی جوسازی برای دیدار لیگ قهرمانان آسیا را کار قشنگی نداست و یادآور شد: اگر پرسپولیس باخته نباید در صفحات مجازی کری‌خوانی‌ها، حرف‌ها و بحث و جدل‌ها مطرح شود. چرا مثل قدیم نباشد؟ چرا همه چیز را به صفحات مجازی می‌کشیم؟ یک بازی بوده و تمام شده است و جوانمردی می‌ماند. ناصر حجازی را پرسپولیسی‌ها هم دوست داشتند همین طور که استقلالی‌ها علی پروین را دوست دارند.

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: فکری کادرپزشکی قبلی را نباید از دست می داد؛ کافی است به کادر پزشکی فعلی نگاهی بیاندازید؛ بازیکن می رسد، دو هفته دیگر مصدوم می‌شود. معلوم است که از نظر تغذیه و پزشکی خیلی خوب به آن‌ها رسیدگی نمی‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.