×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
انتصابات جدید در اداره حقوقی و امور شعب بانک دی

تجارت گردان | انتصابات جدید در اداره حقوقی و امور شعب بانک دی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ در جلسه ای که با حضور، رحیم طاهری، عضو هیات مدیره، معاونان، مدیران و روسای شعب بانک دی برگزار شد، جلیل بی نظیر به عنوان رییس اداره امور شعب ۱ و  سید محمود اسماعیلی در جایگاه سرپرست اداره دعاوی و اجرائیات بانک دی معرفی شدند.
بر اساس این گزارش، رحیم طاهری، عضو هیات مدیره بانک دی در این مراسم  با اشاره به موفقیت های بانک در چند ماه گذشته گفت: با تلاش همکاران خدوم و پایبندی به برنامه عملیاتی شعب طی چند ماه گذشته نتایج خوبی را در شاخص های مربوط به بهای تمام شده پول، وصول مطالبات و قرار گرفتن در مسیر سودآوری کسب کردیم که امیدوارم با توجه به تغییر ساختار و چابک سازی بانک و اقدامات موثری که در زمینه تشکیل هیئت عامل و حاکمیت شرکتی و فعال سازی گروه مالی دی انجام شده بتوانیم این روند را با شناسایی فرصت ها تداوم ببخشیم.
وی ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با شعب را در پیشبرد اهداف ضروری دانست و گفت: بازدید از شعب به منظور تعامل بیشتر با همکاران و بررسی موضوعات و دغدغه های شعب به صورت پیوسته در دستور کار قرار دارد و برگزاری نشست های فصلی با روسای شعب نیز پس از عبور از دوره کرونا ادامه خواهد یافت.
عضو هیئت مدیره بانک دی با اشاره به رشد منابع ارزان قیمت و شناسایی بهینه شیوه های جذب منابع طی چند ماه گذشته گفت: با اجرای بانکداری حرفه ای و تزریق ایده های نو توانستیم تحول اساسی در بانک دی ایجاد کنیم و باید تلاش کنیم با گسترش سوپرمارکت مالی و  محقق شدن برنامه های عملیاتی در دست اقدام، رضایت تمامی ذینفعان بانک را فراهم آوریم.
وی حوزه امور شعب را یکی از مهم ترین ارکان نظام بانکی برشمرد و افزود: حوزه امور شعب با برنامه ریزی اصولی و با ارائه خط مشی مناسب و راهکارهای هدفمند به کارکنان شعب می تواند در زمینه جذب منابع ارزان قیمت، کاهش مطالبات و سودآوری بانک فرصت ساز باشد.
طاهری، نقش اداره دعاوی و اجرائیات را در پیشبرد اهداف بانک تاثیرگذار دانست و گفت: خوشبختانه با پیگیری های مستمر از دستگاه قضایی و تلاش همکاران حوزه حقوقی از تعدد پرونده‌های حقوقی بانک کاسته شده و انتظار می رود با تداوم این اقدامات در اسرع وقت تعداد عمده ای از پرونده های حقوقی بانک تعیین تکلیف شوند.
عضو هیات مدیره بانک دی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های ارزشمند حسن کاسب، رییس پیشین اداره امور شعب ۱، ابراز امیدواری کرد با حضور جلیل بی نظیر، اقدامات صورت گرفته در این حوزه با شتاب بیشتری تداوم یابد.
طاهری همچنین همکاری با سید محمود اسماعیلی را که از مدیران با تجربه و خوشنام در حوزه حقوقی است فرصتی برای کسب تجربه همکاران این اداره و تسریع در تحقق ماموریت ها دانست.
گفتنی است در این نشست، با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزشمند حسن کاسب، رییس پیشین اداره امور شعب ۱ قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.