×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
انتقاد تند عنایتی به شرایط تیم ملی: فاجعه‌بار است

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی حاضر شد و اظهار کرد: سخت‌ترین بازی ما خواهد بود. باتوجه به شرایط جدول فجر، آن‌ها با تمام انرژی به میدان می‌روند تا امتیاز بگیرند. به بازیکنانم گوشزد کردم که این بازی نسبت به بازی با تیم‌های بالای جدولی سخت‌تر است. از زمان آمدن فجرسپاسی، فوتبال این تیم پیشرفت کرده است و باید تمام توان خود را بگذاریم تا از این دیدار خانگی امتیاز بگیریم و نتیجه هم عادلانه در زمین رقم بخورد.

وی ادامه داد: از بازی قبل گله‌ای دارم. ما بعد از ۹ هفته باختیم. من به تیم تراکتور تبریک گفتم و از مهمان‌نوازی آن‌ها ممنون هستم اما فکر می‌کنم در بازی بازنده شدیم و نباختیم. با توجه به اشتباهات عجیب و غریب داور در آن بازی که شامل پنالتی نگرفتن برای ما و اخراج نکردن ۲ بازیکن تراکتور بود، مطمئنا در آن بازی با شرایط فوتبالی نباختیم. جار و جنجال نمی‌کنیم زیرا اشتباهات داوری جزوی از فوتبال است اما بهتر است در این هفته‌های آخر داوران باتمرکز سوت بزنند زیرا ممکن است با یک اشتباه همه زحمات یک تیم و یک شهر نابود شود.

عنایتی درباره شرایط خوب تیمش در فصل اول نسبت به فجر سپاسی گفت: چه می‌شود که تیم‌های پرطرفدار ما که مردم یک شهر برای رسیدن به لیگ برتر زجر می‌کشند، به اینجا می‌رسند. این قضیه شامل شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان هم می‌شود. نبود امکانات مثل یک زمین خوب برای شیراز زشت است و این مشکل بزرگی برای فجر است. اگر حمایت از همان اول فصل انجام شود، تیم‌ها شرایط بهتری خواهند داشت. امیدوارم قانونی بیاید که مسئولان هر شهری نسبت به مردمان آن شهر مسئولیت‌پذیری داشته باشند. امیدوارم مسئولین ما جدی‌تر به این مسئله بپردازند زیرا فوتبال می‌تواند با همه ناهنجاری‌ها مردم را خوشحال تر کند و می‌شود با یک‌ حمایت احساس غرور را به یک شهر بخشید.

او درباره همکاری‌اش با هوادار برای فصل آینده گفت: تا این لحظه که نه ولی جلسه‌ای تا فردا با مسئولین باشگاه خواهیم داشت و در مورد مسائل زیادی صحبت خواهیم کرد. تا حدودی به قول‌های خود عمل کردیم و قرار بود تیم در فصل اول در لیگ بماند که این اتفاق رخ داده است و به زودی جلسه‌ای برگزار می‌شود و در خصوص اهداف باشگاه بحث خواهیم کرد و اخبار آن را رسانه‌ای می‌کنیم. گروه آنالیز خوبی در باشگاه  داریم و طبیعتا نمی‌گذارم بازیکنان مدنظرم از دسترس خارج شوند. بازیکنانی را در نظر گرفتیم و با آن‌ها صحبت کردیم که طبق قانون مشکلی نداشته‌اند. همه را برای بعد از اتمام لیگ گذاشتیم تا با آرامش بازیکن جذب کنیم.

سرمربی هوادار در خصوص مشکلات تیمش توضیح داد: بعد از صحبت‌های من دوستان پیگیر شدند و پاره‌ای از آن‌ها حل شد. من زندگی‌ام را پای این باشگاه گذاشتم تا به یک نتیجه خوب برسیم. از میری و اسماعیلی تشکر می‌کنم و خدا را شکر شرایط باشگاه بهتر شده البته ما توقع بهتر از این داریم. ما نباید دغدغه‌ای نسبت به قرارداد بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم.

وی در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: شرایط تیم ملی فاجعه‌بار است. هر ۴ سالی که به جام جهانی رفتیم، یک فیلم تکراری است. نزدیک جام جهانی است اما نه فدراسیون داریم و نه رییس فدراسیون. این اتفاق همواره رخ می‌دهد. نه وضعیت مالی مشخصی داریم و نه بازی‌هایمان مشخص شده است. دوستان یک برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌اند اما خودمان می‌دانیم که این برنامه ریزی برای موفقیت در یک تورنمنت بزرگ کم است. الان هم دیر است اما امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ دهد زیرا مردم نگران آن هستند. بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به ما کمک کند اما ابزار موفقیت فقط بازی دوستانه نیست و امکانات دیگر هم می‌خواهد. این که دلخوش باشیم که تیم ملی با دو بازی دوستانه راهی جام جهانی شویم و به به و چه چه کنیم، درست نیست. نیاز است بازیکنان باانگیزه خوب و کافی وارد جام جهانی شوند. فکر می‌کنم نباید به خاطر دو بازی  دوستانه هماهنگ شده، خودمان را گول بزنیم. باید با وجهه خوبی به جام جهانی برویم و امیدوارم مربی تیم ملی بتواند تاکتیک‌های خودش را در این مسابقات اجرا کند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.