×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
انتقال دانش ساخت لوله های بدون  درز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، برزو قنبری عدیوی گفت: پیرو نشست‌های پیشین با شرکت‌های روسی برای انتقال فناوری و ساخت تجهیزات، عصر روز سه‌شنبه (۱۵ آذرماه ۱۴۰۱) نشستی با یک شرکت معتبر بین‌المللی در زمینه فولادسازی و تولید لوله‌های فولادی مخصوص صنایع نفت و گاز برگزار و پیشرفت‌های خوبی حاصل شد.

وی ادامه داد: این نشست با حضور سازندگان داخل فعال و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حضور در این بخش برگزار شد و در ابتدای آن شرکت روس توانمندی‌های خود در این حوزه را معرفی کرد، در ادامه نشست نیز مشکلات و چالش‌های داخلی‌سازی در این بخش مطرح و بررسی شد.

مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه خوشبختانه موضوع‌های کاملاً مشخص به بحث و تبادل نظر گذاشته شد، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌گذاری وزارت نفت، همچنین اهتمام ویژه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای داخلی‌سازی به‌منظور ارتقای دانش فنی، موارد و چالش‌های موجود را بررسی کردیم و خوشبختانه برای این موارد راه‌حل‌های مناسب و عملی وجود دارد.

قنبری تصریح کرد: با توجه به تضمین خرید خدمات و کالا بر مبنای انتقال فناوری و ساخت شرکت ملی نفت ایران ما این موانع را برطرف کردیم و امید می‌رود شرکت روس با انتخاب و مذاکره با شرکت‌های ایرانی، شریک و همکار ایرانی خود را معرفی کند.

وی در پایان اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت روس برای انتقال فناوری نو تهیه و امضا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.