×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتقال زیر پوستی طارمی از پورتو به رم!

به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، پیشنهادات داغ و جذاب برای مهدی طارمی یکی پس از دیگری از راه می رسند. این می‌تواند شلوغ ترین تابستان ستاره بوشهری پورتو باشد. از منچستر یونایتد و میلان گرفته تا تیم‌هایی نظیر فنرباغچه و الهلال خواستار جذب این بازیکن بوده اند و حالا یک نام هیجان انگیز دیگر روی میز است.

آنگونه که رسانه‌های ایتالیایی خبر داده اند، مرد شماره یک پرتغال در فصل گذشته، چشم ژوزه مورینیو را گرفته و حالا نام مهدی طارمی به عنوان یکی از اهداف اصلی جالوروسی برای تقویت خط حمله مطرح شده است، این موضوعی است که توسط رسانه‌های نوشتاری و معتبر ایتالیا اطلاع رسانی شده است.

1894493

روزنامه کوریره دلو اسپورت که از جمله روزنامه های بزرگ ایتالیا به شمار می‌رود، هر چند که بخش اعظمی از جلد شماره یک خود را به انتقال داویده فراتزی به اینتر اختصاص داده اما بحث حضور طارمی در رم آنقدر مهم است که این روزنامه در گوشه سمت چپ صفحه اول خود، به آن پرداخته است.

کوریره با انتشار تصویر کوچکی از طارمی، به هدف قرار گرفته شدن وی توسط رم پرداخته و در صفحات بعدی خود درباره مهاجم ایرانی اینگونه نوشته است:

پس از مصدومیت طولانی مدت تامی آبراهام، رم همچنان به دنبال تقویت هجومی است. هدف شماره یک باشگاه، جیانلوکا اسکاماکا از وستهام است. با این حال، طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، جالوروسی ها مهدی طارمی، مهاجم پورتو را نیز در لیست گزینه‌های خود قرار داده اند.

1894514

قرارداد طارمی با غول پرتغالی سال آینده به پایان می‌رسد. ارزش فعلی او ۲۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود زیرا این بازیکن به دنبال جدایی از پورتو، در این پنجره نقل و انتقالاتی است. طارمی فصل گذشته را با ۲۲ گل و ۷ پاس گل در ۳۳ بازی برای پورتو به پایان رساند.

1894494

کوریره دلو اسپورت تنها رسانه ای نیست که به این موضوع پرداخته است. وب سایت کالچو مرکاتو، از دیگر منابع معتبر ایتالیایی در این خصوص نوشته است: ایده رم برای تقویت خط حمله اسکامکا است، اما او تنها گزینه نیست. پس از مصدومیت آبراهام، جالوروسی همچنان چند مهاجم را زیر نظر دارد و در میان اسامی شناسایی شده، نام مهدی طارمی نیز وجود دارد.

کالچو مرکاتو در ادامه آورده است: قرارداد مهاجم ایرانی پورتو در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و مایل به تغییر صحنه است. نویسنده ۸۰ گل در ۱۴۷ بازی در پرتغال، ۲۰ میلیون ارزش دارد. رم با پول پس انداز شده و همچنین درآمد حاصل از فروش فراتزی، می تواند برای جذب بازیکنان مورد نظر خود از جمله طارمی تلاش کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.