×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انعقادتفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت ملی پست و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ ظهر روز چهارشنبه ۲۳ اسفند۱۴۰۲ آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت ملی پست و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با حضور محمودلیائی و فرشادمقیمی به ترتیب معاونان وزرای ارتباطات و صمت و تعدادی از مدیران دومجموعه برگزار شد.

بر اساس این گزارش آمایش شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش کشور به منظور پلاک کوبی کدپستی تلفیقی و بهنگام سازی اطلاعات مبتنی بر پایگاه نشانی Gnaf، ارائه انواع خدمات پستی قبول مرسولات در شهرکها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش سراسر کشور از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

همچنین نصب صندوق‌های هوشمندتوزیع مرسولات پستی در ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است که ساکنین و فعالین شهرک های صنعتی از خدمات توزیع هوشمند و متمرکز انواع مرسولات و سفارشات فیزیکی بهره مند شوند.

قبول و توزیع ابلاغیه، اخطاریه و مکاتبات فیزیکی سازمان با ساکنین شهرک‌ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش با استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده و سرویس تجارت الکترونیک گیت وی پست از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.