×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
انگلیس؛ سه شیر با تمام قوا در صحرا

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال انگلیس و یک تورنمنت دیگر. بعد از افتضاحی که در جام جهانی برزیل رخ داد و انگلیس در همان دور نخست حذف شد، در یورو ۲۰۱۶ نیز تیم روی هاجسون در دور دوم به مصاف ایسلند رفت و با شکست ۲ بر یک برابر این تیم از رقابت‌ها کنار رفت. ناکامی پشت ناکامی برای تیم پرستاره انگلیس باعث شد که شاهد یک جوانگرایی در تیم ملی فوتبال انگلیس باشیم. انگلیس با گرت ساوت گیت جوان در جام جهانی روسیه توانست در جمع چهار تیم پایانی قرار گیرد و در رده چهارم ایستاد. این تیم در ادامه در یورو ۲۰۲۰ به فینال رقابت ها رسید و با شکست برابر ایتالیا در ضربات پنالتی در رده دوم ایستاد تا پیشرفت انگلیس با گرت ساوت گیت ادامه داشته باشد. حالا همگان منتظر هستند تا ببینند این بازیکنان در جام جهانی قطر چه عملکردی دارند و انگلیس می تواند برای اولین بار از سال ۱۹۶۶ قهرمان شود یا خیر.

هنوز هم این انتقاد وجود دارد که انگلیس تیم تورنمنت‌ها نیست. باید ببینیم تیم جوان شده ساوت‌گیت که امید زیادی هم به آن می‌رود می‌تواند در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر. این تیم در سید یک جام جهانی قرار خواهد گرفت و انتظارات از این تیم بالاست.

ستاره

هری کین

انگلیس؛ سه شیر با تمام قوا در صحرا

بی‌شک مهاجم تاتنهام را باید ستاره تیم ملی انگلیس دانست که در سال ۲۰۲۱ آمار گلزنی بسیار خوبی داشته و این روند را در سال جاری میلادی نیز حفظ کرد. بعد از خداحافظی وین رونی از تیم ملی انگلیس سرمربی این تیم در تصمیمی عجیب هری کین جوان را به عنوان کاپیتان انتخاب کرد تا وظیفه او دشوارتر از قبل شود. او توانست در جام جهانی روسیه پاسخ این اعتماد را بدهد و آقای گل جام شود. کین تلاش زیادی کرد تا قهرمان یورو ۲۰۲۰ شود ولی در نهایت به دومی بسنده کرد و حالا او جام جهانی قطر را در پیش دارد.

سرمربی

گرت ساوت‌گیت

انگلیس؛ سه شیر با تمام قوا در صحرا

سرمربی جوان بعد از رسوایی سم آلردایس ابتدا به عنوان مربی موقت و سپس دائمی هدایت انگلیس را به عهده گرفت و توانست با این تیم به جام جهانی راه یابد و در رده چهارم قرار گیرد. او در یورو ۲۰۲۰ نیز نایب قهرمانی را به دست آورد. حالا دیگر عدم تجربه ممکن نیست پاشنه آشیل او و تیم ملی انگلیس شود. ممکن است او بعد از جام جهانی از سمت خود کنار برود بنابراین آخرین حضور او روی نیمکت ساوت گیت برای تعیین سرنوشت این مربی جوان بسیار مهم است.

* تیم ملی انگلیس در یک نگاه

افتخارات:  قهرمانی در جام جهانی ۱۹۶۶

بهترین گلزن: وین رونی (۵۳ گل زده)

بیشترین بازی: پیتر شیلتون (۱۲۵ بازی)

نحوه صعود: تیم اول گروه

عملکرد دوره قبل: رده چهارم

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.