×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اهداء بیش از دومیلیارد ریال تجهیزات پزشکی و مشارکت در ساخت ۶ خانه‌‌ مددجویان کمیته امداد توسط پتروشیمی لردگان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی لردگان، محسن محمودی این اقدامات را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در مناطق همجوار این پتروشیمی عنوان کرد.
وی افزود: کاشت هزار نهال و بذر بلوط و توسعه فضای سبز و محافظت از درخت بلوط در بخش فلارد، کمک در راستای عمران وآبادانی روستاهای اطراف و ساخت چندین پل در سطح روستاها، ارسال نیتروژن مایع به صورت ماهیانه جهت مصارف درمانی، همکاری با سازمان‌ها و هلال احمر در خصوص خدمات امداد جاده‌ای در زمان کرونا از دیگر اقدامات این شرکت بوده است.
به گفته مدیرعامل پتروشیمی لردگان ، تهیه وتوزیع مواد گندزدا ازجمله آب ژاول به مقدار ۷۵هزارلیتر دربین روستاها، ادارات، سازمانها، ارگانهای شهرستانهای لردگان، خانمیرزا و شهرستانهای استان، گندزدایی و محلول‌پاشی روستاهای همجوار، توزیع ۲۰ هزار ماسک و الکل ضدعفونی کننده دربین برخی مدارس، ادارات و سازمان‌های منطقه و شهرستان و تحویل دستگاههای پالس اکسمتری به گروههای جهادی و شبکه بهداشت شهرستان لردگان را برای خدمت رسانی به مردم انجام داده است.
محمودی خاطر نشان کرد:مشارکت در ساخت مدرسه در بخش فلارد در آینده نزدیک از دیگر فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.