Categories: بانک و بیمه

اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان

به گزارش تجارت گردان به نقل از سامان رسانه، تندیس طلایی سیزدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید.
بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای کیفیت، ایجاد درگاههای ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.
لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال ۱۳۹۹ توانسته بود تندیس طلایی این همایش را یک بار دیگر از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.

فتحنایی

Recent Posts

استمرار با قدرت خدمتگزاری ذیل «مکتب امام» و در امتداد «راه شهید رئیسی»

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به‌مناسبت فرارسیدن چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار نظام…

6 ساعت ago

پرداخت ۲۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات بیمه تکمیلی و بیمه عمر بازنشستگان

سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت و به‌روزرسانی بخش…

6 ساعت ago

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)

​مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران در پیامی، فرا رسیدن سالروز رحلت بنیان‌گذار…

6 ساعت ago

عرض تسلیت مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی رحمه الله علیه

مدیر عامل بانک سرمایه، در پیامی فرارسیدن ۱۴ خرداد، سالروز رحلت حضرت امام خمینی قدس…

6 ساعت ago

پیام تسلیت دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در آستانه سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد

دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت…

6 ساعت ago

تحقق حداکثری شاخص‌های سلامت اداری از اهداف بانک توسعه تعاون است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تحقق حداکثری شاخص‌های سلامت اداری از اهداف این بانک…

6 ساعت ago