به گزارش تجارت گردان به نقل از سامان رسانه، تندیس طلایی سیزدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید.
بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخصهای کیفیت، ایجاد درگاههای ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.
لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال ۱۳۹۹ توانسته بود تندیس طلایی این همایش را یک بار دیگر از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در پیامی بهمناسبت فرارسیدن چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار نظام…
سید مرتضی حسینی معاون برنامهریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمیناجتماعی از پرداخت و بهروزرسانی بخش…
مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران در پیامی، فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار…
مدیر عامل بانک سرمایه، در پیامی فرارسیدن ۱۴ خرداد، سالروز رحلت حضرت امام خمینی قدس…
دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت…
مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تحقق حداکثری شاخصهای سلامت اداری از اهداف این بانک…