به گزارش تجارت گردان به نقل از سامان رسانه، در چهاردهمین اجلاس رضایتمندی مشتری که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور شرکتها و موُسسات بزرگ اقتصادی کشور برگزار شد، بانک سامان توانست با کسب حدنصاب لازم در شاخصهای مورد بررسی توسط کمیته داوری، تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان را از آن خود کند. بانک سامان در حالی موفق به دریافت این تندیس شد که این بانک اهمیت ویژهای برای ثبت، پیگیری و پاسخ به خواستههای مشتریان قائل است. به نحوی که از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، واحد رسیدگی به شکایات مشتریان بانک سامان پاسخگوی بیش از ۱۹ هزار تماس مشتریان بوده است. همچنین اداره رسیدگی به صدای مشتریان به عنوان متولی اصلی پاسخگویی به خواستههای مشتریان از بانک سامان، در این مدت نزدیک به ۴ هزار خواسته مشتریان را از کانالهای مختلف دریافت، مورد بررسی و پاسخ داده است.
مدیران بانک صادرات ایران با حضور در دو نمایشگاه بینالمللی و دیدار با فعالان اقتصادی…
کارگروههای تخصصی کمیسیون نرمافزارهای پیشرفته سازمانی تشکیل شدند.
دکتر عبدالناصر همتی در "همایش تامین مالی تولید: از بنگاه داری به بنگاه سازی" گفت:امسال،آخرین…
همایش «تأمین مالی تولید: از بنگاهداری به بنگاهسازی» با حضور مقامات ارشد حوزه اقتصاد کشور…
رئیس مجلس شورای اسلامی در « همایش تامین مالی تولید: از بنگاه داری به بنگاه…
رییس کل بانک مرکزی در همایش مالی تولید: از بنگاه داری به بنگاه سازی به…