Categories: بانک و بیمه

اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به بانک سامان

به گزارش تجارت گردان به نقل از سامان رسانه، در چهاردهمین اجلاس رضایتمندی مشتری که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور شرکت‌ها و موُسسات بزرگ اقتصادی کشور برگزار شد، بانک سامان توانست با کسب حدنصاب لازم در شاخص‌های مورد بررسی توسط کمیته داوری، تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان را از آن خود کند. بانک سامان در حالی موفق به دریافت این تندیس شد که این بانک اهمیت ویژه‌ای برای ثبت، پیگیری و پاسخ به خواسته‌های مشتریان قائل است. به نحوی که از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، واحد رسیدگی به شکایات مشتریان بانک سامان پاسخگوی بیش از ۱۹ هزار تماس مشتریان بوده است. همچنین اداره رسیدگی به صدای مشتریان به عنوان متولی اصلی پاسخگویی به خواسته‌های مشتریان از بانک سامان، در این مدت نزدیک به ۴ هزار خواسته مشتریان را از کانال‌های مختلف دریافت، مورد بررسی و پاسخ داده است.

فتحنایی

Recent Posts

حضور مؤثر مدیران بانک صادرات ایران در نمایشگاه‌های بزرگ تولیدی و صادراتی تبریز

​مدیران بانک صادرات ایران با حضور در دو نمایشگاه بین‌المللی و دیدار با فعالان اقتصادی…

5 ساعت ago

کارگروه‌های تخصصی کمیسیون نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی تشکیل شدند

کارگروه‌های تخصصی کمیسیون نرم‌افزارهای پیشرفته‌ سازمانی تشکیل شدند.

6 ساعت ago

امسال آخرین سال بنگاه داری بانک ها است

دکتر عبدالناصر همتی در "همایش تامین مالی تولید: از بنگاه داری به بنگاه سازی" گفت:امسال،آخرین…

6 ساعت ago

همایش «تأمین مالی تولید: از بنگاه‌داری به بنگاه‌سازی»؛ رویکردی نو در تقویت تولید و اصلاح نظام مالی

همایش «تأمین مالی تولید: از بنگاه‌داری به بنگاه‌سازی» با حضور مقامات ارشد حوزه اقتصاد کشور…

6 ساعت ago

از بنگاه داری به بنگاه سازی»: همه سازمان ها و نهادها در کشور موظف به خلق ثروت جدید توام با ارزش آفرینی هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی در « همایش تامین مالی تولید: از بنگاه داری به بنگاه…

6 ساعت ago

تاکید رئیس کل بانک مرکزی بر ضرورت تخصصی شدن فعالیت بانک‌ها

رییس کل بانک مرکزی در همایش مالی تولید: از بنگاه داری به بنگاه سازی به…

6 ساعت ago