×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اهدای لوازم سرمایشی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) با مشارکت پتروشیمی امیرکبیر

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر ، این آئین با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از بزرگان عشایر، کارکنان شرکت و مسؤلین شهرستان در سالن آمفی تئاتر شرک پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

دبیر کمیته مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی امیرکبیر در حاشیه این نشست گفت : تفاهم نامه همکاری مشترکی بین پتروشیمی امیرکبیر و کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت تامین وسایل خنک کننده تعدادی از مددجویان این کمیته در راستای مسئولیت های اجتماعی این شرکت نهایی گردید.

نوید رسولی افزود : در همین راستا تعداد ۱۰۰ دستگاه کولر گازی و ۵۰ دستگاه یخچال خریداری و بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در بندر ماهشهر در حال توزیع است.

دبیر کمیته مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی امیرکبیر از امضا تفاهم نامه دوم با کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت اهدا ۱۴۰ دستگاه لوازم سرمایشی به مددجویان تحت پوشش این کمیته در بندر امام خمینی (ره) خبر داد و افزود : ۱۰۰ دستگاه کولر و ۴۰ دستگاه یخچال نیز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این منطقه با مشارکت این شرکت اهدا خواهد شد. 

رسولی اظهار داشت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی پتروشیمی امیرکبیر جهت خرید این لوازم سرمایشی هزینه شده است.

گفتنی است شرکت پتروشیمی امیرکبیر در راستای مسئولیت های اجتماعی در خرداد ماه سال‌جاری نیز عملیات اجرایی بیمارستان سوانح سوختگی بندر ماهشهر را آغاز کرده است. 

پتروشیمی امیرکبیر در منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر واقع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.