×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اهدای لوح و تندیس تأثیرگذاران تأمین مالی نوآوری و فناوری به بانک پارسیان/ بانک پارسیان میزبان فعالان زیست‌بوم فناوری در اینوتکس ۲۰۲۳ با حضوری فعال و مؤثر

این لوح یادبود با امضای روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور به‌پاس تجلیل از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند مدیران و کارکنان بانک در تأمین مالی و پشتیبانی از زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان کشور و اعتماد به دانش و تخصص ایرانی به مسعود پشم چی معاون فناوری‌های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان اعطا شد.
گروه داده‌پردازی بانک پارسیان به‌صورت فعال در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ حضور دارد و با برپایی غرفه آخرین دستاوردها، خدمات و محصولات خود در حوزه‌های دانش‌بنیان، نوآورانه و فناورانه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.
غرفه بانک پارسیان با حضور شرکت‌های مختلف گروه داده‌پردازی با حضوری فعال به معرفی محصولات، دستاوردها، خدمات و ابزارهای مدرن خود پرداخته و تلاش می‌کند تا به‌صورت هدفمند و با برنامه مدون نسبت به ایجاد ارتباط نزدیک و رودررو با شرکت‌های استارتاپی، فناوری و نوآوری به تعامل ، همکاری و حمایت از آن‌ها بپردازد.
در اولین روز برپایی این نمایشگاه، غرفه گروه داده‌پردازی پارسیان موردتوجه و بازدید مسئولین، مدیران و صاحب‌نظران حوزه دانش‌بنیان و فناورانه قرار گرفت و شاهد بازدیدهای متعددی بود. مدیران و کارشناسان شرکت‌های گروه داده‌پردازی ضمن مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها نسبت به نیازسنجی مشتریان جدید جهت ارائه خدمات متنوع به ایشان اقدام و آخرین برنامه‌ها و دستاوردهای بانک پارسیان در حوزه‌های دانش‌بنیان، نوآورانه و فناورانه را معرفی کردند.
اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با اهداف ایجاد شبکه‌ای از فعالان حوزه نوآوری و فناوری، ایجاد ارتباطات کسب‌وکاری بین بنگاه‌های اقتصادی و کمک به توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری و فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار و میزبان بیش از ۴۰۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتانی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ بود. این نمایشگاه یک رویداد منحصربه‌فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.
گفتنی است؛ در کنار نمایشگاه اینوتکس، با توجه به نقش و جایگاه حائز اهمیت فعالان نظام تأمین مالی کشور برای تنوع‌بخشی و هدایت منابع مالی و توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مولد و دارای ارزش‌افزوده بالا، امسال برای نخستین بار رویداد تأمین مالی و سرمایه‌گذاری «فینوتکس» که بخش‌هایی مثل جلسات سرمایه‌گذاری بین سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها، تجلیل از سرمایه‌گذاران برتر حوزه‌ مالی و فناوری کشور و موارد دیگری که در حوزه سرمایه‌گذاری طرح‌های فناورانه است، در بخش فینوتکس برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.