×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اهدای «نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرو» به مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس

به گزارش تجارت گردان به نقل از مس پرس، سومین دوره جشنواره «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، ۱۰۰ شرکت پیشرو در مسئولیت اجتماعی ارتباط محور»، عصر روز سه‌شنبه ۷ شهریور ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
شرکت ملی مس علاوه بر این توانست به دلیل عملکرد موثر در حوزه محیط زیست و تغییرات آب و هوایی  مسئولیت اجتماعی تقدیرنامه «انجمن بین المللی روابط عمومی» را نیز از آن خود سازد.
همچنین در بخش دیگری از این جشنواره مجتمع‌های تولیدی مس سرچشمه، مس شهربابک و مس سونگون موفق به دریافت «نشان عالی مسئولیت اجتماعی رشد یافته» شدند.
هدف از برگزاری این جشنواره کمک به اعتلای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آنها با تاکید بر حوزه ارتباط و برندینگ عنوان شد.
ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال  در زمینه مسئولیت اجتماعی در ۳ سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» و همچنین برگزاری ۲ کارگاه آموزشی در خصوص استقرار نظام مدیریت مسئولیت اجتماعی و راهبردهای علمی، انتشار ویژه نامه «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» شامل مقالات و پژوهش‌های صورت گرفته در این زمینه از جمله برنامه‌هایی بود که در حاشیه این رویداد صورت پذیرفت.
همچنین در این مراسم سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی و علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور نیز سخنرانی کردند.
قرائت پیام رئیس محترم انجمن بین‌المللی روابط عمومی خانم آنه گرت آبارزوا از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.
گفتنی است وزارت صمت، وزارت راه و شهرسازی، سازمان محیط زیست، ایمیدرو، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خانه صنعت معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، چادرملو، نفت و گاز پارس، ستاره نفت خلیج فارس، صنایع پتروشیمی، پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد هرمزگان، فولاد آذربایجان، همچنین بانک‌های ملی، شهر، مسکن، ایران زمین، سپه، تجارت از جمله مشارکت‌کنندگان عمده و ارزیابی‌شوندگان در حوزه مسئولیت اجتماعی در این دوره از جشنواره بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.