×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اولین تلویزیون وایرلس OLED  ال‌جی در فهرست برترین نوآوری‌های سال 2023 نشریه تایم

این هفته، نشریه تایم فهرست سالانه بهترین اختراعات خود را معرفی کرد و  LG SIGNATURE OLED M اولین تلویزیون ۹۷ اینچی ال‌جی را در فهرستی شامل ۲۰۰ نوآوری خارق العاده که زندگی ما را تغییر می دهند قرار داد.  تلویزیون LG SIGNATURE OLED M که در آگوست گذشته در  برخی بازارها عرضه شد اولین تلویزیون OLED جهان با ۴K 120  هرتز با اتصال بی‌سیم است و در مدل‌های ۹۷، ۸۳ و ۷۷ اینچی در دسترس است.

فهرست بهترین اختراعات سال ۲۰۲۳ TIME توسط نامزدهایی از سردبیران و خبرنگاران تایم در سراسر جهان، و از طریق فرآیند درخواست آنلاین، با توجه ویژه به زمینه‌های در حال رشد مانند هوش مصنوعی، انرژی سبز و پایداری تهیه شده است. هر یک از موارد کاندید شده برای افزوده شدن به لیست بر اساس تعدادی عوامل کلیدی از جمله اصالت، کارآمدی، بلند پروازی و تأثیر محصول، ارزیابی می شوند. می‌توانید فهرست کامل را در اینجا مشاهده کنید:  time.com/best-inventions-2023

سردبیران TIME درباره فهرست جدید نوشتند: “نتیجه حاصل شده فهرستی از ۲۰۰ اختراع پیشگامانه (و ۵۰ اختراع ویژه) شامل قدرتمندترین ابررایانه جهان، یک فضای سرگرمی کاملاً جدید و متفاوت و یک شکل ظاهری جدید است که نحوه زندگی، کار، گیمینگ و فکر کردن ما به ممکن‌ها و غیر ممکن‌ها را تغییر می‌دهد.”

LG SIGNATURE OLED M با پشتوانه یک دهه نوآوری در زمینه OLED تجربه خارق‌العاده و منحصر به فردی از تماشا را ارائه کرده و گواهی بر توانمندی‌های طراحی و فنی ال‌جی است. LG SIGNATURE OLED M یک جعبه اتصال صفر دارد که آن را قادر می‌سازد ویدیو و صدای با کیفیت بالا را به صورت بی‌سیم به صفحه نمایش ۴K 120 هرتز منتقل کند و اطراف صفحه نمایش را از آشفتگی‌های بصری حاصل از کابل‌ها و دستگاه‌های جانبی تلویزیون پاک کند. راهکار وایرلس LG SIGNATURE OLED M به معنای واقعی کلمه یک نوآوری است و یک گام مهم در تکامل تلویزیون‌ها محسوب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LG SIGNATURE OLED M، به LG.com مراجعه کنید.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.