×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اکبرپور: استقلال به احتمال ۹۹ درصد قهرمان لیگ برتر است

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: استقلال در این فصل کار خود را  به خوبی آغاز کرد و با ۶ امتیاز فاصله و بدون باخت در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته است. این نشان از قدرت استقلال و عزم این تیم برای قهرمانی است. در حال حاضر ۶ بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و آبی‌ها باید در این ۶ بازی با تمام وجود خود بازی کنند تا به موفقیت برسند و امتیازات لازم را بگیرند تا کار به اما و اگر نکشد و استقلال خودش باید وضعیت کار خود را مشخص کند.

او درباره شرایط روحی و روانی استقلال پس از حذف از جام حذفی خاطرنشان کرد:‌ استقلال در جام حذفی می‌خواست قهرمان شود و ۱۲۰ دقیقه مقابل نساجی حمله کرد تا به گل برسد و لیاقت این را داشت تا برنده بازی شود. داوری هم در این بازی مقداری مشکل داشت و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت نتیجه به نفع استقلال رقم نخورد. به طور کلی فوتبال هم همیشه قرار نیست نتایجش به نفع یک تیم به رقم بخورد. استقلال نباید به گذشته و جام حذفی فکر کند و باید تمرکزش را روی ۶ بازی باقی مانده لیگ برتر بگذارد. قرار نیست با یک باخت در جام  حذفی، لیگ برتر را از دست بدهیم و بازیکنان هم باید انرژی لازم را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بگذارند و استقلال آماده است تا قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که در ۶ بازی باقی مانده رقابت‌های لیگ برتر بازیکنان چه نکاتی را باید مد نظر خود قرار دهد؟ تاکید کرد: تفکرات فرهاد مجیدی این بوده است که اول گل نخورد و تیمی ساخته است که گل نمی‌خورد و مهاجمانی دارد که می‌توانند برای استقلال گلزنی کنند. به خاطر همین است که استقلال کم‌ترین گل خورده را دارد و تا به حال شکست نخورده است. به نظر من استقلال با همین روند هم پیش خواهد رفت و می‌تواند از گلی که به ثمر رسانده است، دفاع کند تا نتیجه مد نظر خود را به دست بیاورد. در این ۶ بازی هم فکر نمی‌کنم فرهاد مجیدی بخواهد سبک خود را عوض کند و با این سیستم پیش می‌رود مگر این که شرایط خاصی در زمین پیش بیاید تا تیم بخواهد رویکرد خود را در آن بازی تغییر دهد.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار هستید؟ گفت: استقلال تا الان در صدر جدول حضور داشته است و یکی از مدعیان قهرمانی است. به نظر من ۹۹ درصد استقلال قهرمان است و یک درصد هم به اما و اگرها و داوری‌ها و مسائل حاشیه‌ای مربوط می‌شود که بخواهند با آن استقلال را متوقف کنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.