×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | ایجاد ۱۷۰هزار فرصت شغلی برای مددجویان کشور

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه خبر،رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در افتتاحیه همایش ملی تجلیل از سالمندان و ایجاد ۱۷۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کشور تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که در رواق کوثر حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به اینکه امسال حدود ۶ هزار میلیارد تومان برای اشتغال زایی مددجویان کشور اعتبار در نظر گرفته شده است گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بخشی از این اعتبارات هزینه شده است و امیدواریم تا پایان امسال ۱۷۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کنیم.

بختیاری همچنین افزود: اشتغال، مسکن و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی سه اولویت مهم ما در کمیته امداد امام خمینی است.

وی با بیان اینکه اگر جایگاه سالمندان مورد تکریم قرار گرفت نشان دهنده سلامت جامعه است اظهار کرد: وای بر آن امتی که در تکریم این عزیزان سهل انگاری کنند و نفرین شده، ملتی که به سالمندان خود بی‌احترامی می‌کنند.

بختیاری افزود: کمیته امداد یادگار امام راحل است و امروزه با هدایت و فرمان مقام معظم رهبری با افتخار در خدمت شما هستیم، دست‌هایتان را با عشق می‌بوسیم و بدون منت خدمتگزاری می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: امروز به عنوان روز سالمند معرفی شده است و مأموریت جدی ما، اصحاب رسانه و بقیه نهاد‌ها و دستگاه‌ها بالابردن جایگاه سالمند در کشور است.

وی ادامه داد: حفظ حرمت سالمند در واقع احترام به خودمان است و باید در این زمینه فرهنگ سازی کنیم، جوانان بدانند اگر به سالمندان بی احترامی کنند در آینده گرفتار مصیبت می‌شوند.

بختیاری با بیان اینکه به مناسبت روز ملی سالمند در ۳۲ استان و ۷۰۰ اداره مراسم تکریم سالمندان اجرا می‌شود، اضافه کرد: ما افتخار داریم که امروز در این مکان مقدس میزبان سالمندان از سراسر کشور هستیم، ۷ میلیون سالمند در کشور داریم که ۲۲درصد از این عزیزان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

به همت کمیته امداد امام خمینی ۸۰۰ نفر از مددجویان سالمند کشور به زیارت امام رضا (ع) مشرف شده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.