×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ایجاد ۲۹ هزار فرصت شغلی با تسهیلات بانک ملی ایران

تجارت گردان | ایجاد 29 هزار فرصت شغلی با تسهیلات بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک همواره یکی از پیشتازان نظام بانکی در انجام امور عام المنفعه و همچنین ایفای مسئولیت های اجتماعی در نظام بانکی کشور بوده و از این رو بخش مهمی از تسهیلات خود را نیز در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار محروم جامعه قرار می دهد.
بر همین اساس تخصیص تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی یکی از اولویت های بانک ملی ایران برای حمایت از افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی بوده به طوری که در ده ماه ابتدای سال جاری بیش از ۲۹ هزار فقره از این تسهیلات را پرداخت کرده است.
بر این اساس این بانک در مدت مذکور، تعداد ۱۸ هزار و ۸۴۸ فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش هفت هزار و ۲۰ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال و یک هزار و ۳۸۶ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش ۲۱۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال به افراد تحت تکفل کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرده است.
همچنین پنج هزار و ۹۲۵ فقره تسهیلات خود اشتغالی و ۵۴۳ فقره تسهیلات مشاغل خانگی نیز به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی تخصیص یافته که ارزش ریالی این تسهیلات به ترتیب بالغ بر یک هزار و ۷۷۸ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال و ۱۰۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال بوده است.
از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۱۸۱ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است.
همچنین پرداخت دو هزار و ۲۴۳ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۲۵۸ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.
بانک ملی ایران در سال گذشته هم با رویکرد حمایت از بازار اشتغال کشور، ۴۱ هزار و ۲۳۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر ۲۴ هزار و ۹۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.