×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ایران بر ضرورت تعقیب و مجازات اشغالگران فلسطین تاکید کرد

تجارت گردان | ایران بر ضرورت تعقیب و مجازات اشغالگران فلسطین تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی با تجلیل از مبارزات مشروع و مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین، وحدت و مقاومت را تنها گزینه مردم در مبارزه با غاصبان فلسطین توصیف کرد.

موسوی با اشاره به سکوت و انفعال سازمان ها و مجامع بین‌المللی برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: متاسفانه در پرتو حمایت از این رژیم سفّاک و کودک کش، جنایات و ترور مردم و مبارزان فلسطینی در داخل و خارج از اراضی اشغالی ادامه داشته است.

وی از سازمان ها و مجامع  منطقه‌ای و بین‌المللی خواست به وظیفه و مسئولیت انسانی و قانونی خود در توقف اقدامات تروریستی اشغالگران قدس و حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین عمل کنند.

منابع فلسطینی از جنایت رژیم صهیونیستی در ترور یکی از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی در غزه خبر دادند که واکنش قاطعانه گروه‌های مقاومت را به دنبال داشته و شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تل‌آویو هدف شلیک موشک قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، جنبش جهاد اسلامی امروز (سه شنبه) اعلام کرد که یکی از فرماندهان این جنبش به‌نام ابوالعطا بامداد امروز در حمله رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده است.

این جنبش تأکید کرده است مسیر جهاد و مقاومت با قدرت ادامه خواهد یافت و جنایت ترور ابوالعطا بی‌پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند.

جهاد اسلامی هشدارداد رژیم صهیونیستی باید تمام پیامدها و عواقب این اقدام تنش‌آمیز و تروریستی خود را بپردازد.

در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در شهرک الشجاعیه در شرق غزه، «بهاء ابوالعطا» فرمانده «گردان‌های القدس» – شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی- و همسرش به شهادت رسیدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.