×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
ایران ۱ – امارات ۰؛ شکست‌ناپذیر بدون تماشاگر و با یار کمتر

به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، ملی پوشان فوتبال ایران آخر هفته گذشته با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل عراق در ورزشگاه آزادی جشن صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برپا کردند؛ شاگردان اسکوچیچ در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات و به عنوان اولین تیم انتخابی در قاره آسیا بلیت قطر را برای خود رزرو کردند تا با خیالی راحت بازی های بعدی خود را برگزار کنند.


تیم ملی ایران در شب هشتم مسابقات از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف امارات رفت؛ حریفی که با ۹ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه اول حضور داشته و برای حضور در دور پلی آف تلاش می کند.


بازی رفت دو تیم در امارات با برتری یک بر صفر ملی پوشان کشورمان همراه بود و آنها به دنبال تکرار این نتیجه در بازی برگشت بودند تا با بیشترین امتیاز ممکن، صعود زودهنگام خود را قدرتمندانه تر کنند.

بازی در نیمه اول با برتری شاگردان اسکوچیچ همراه بود و آنها در دقیقه ۴۵ مزد برتری خود را گرفته و توسط طارمی به گل اول رسیدند. کار تیم ملی در نیمه دوم با اخراج زودهنگام محرمی سخت شد اما ملی پوشان با ده نفر هم به برتری خود ادامه دادند و اگر بخت یارشان بود و درخشش دروازه بان حریف نبود می توانستند به گل های بعدی هم برسند.


امارات هم با تغییراتی که در ترکیب خود انجام داد موقعیت هایی را روی دروازه ایران ایجاد کرد اما عابدزاده به خوبی این موقعیت ها را خنثی کرد تا تیم ملی با کسب پیروزی یک بر صفر در این دیدار، ۲۲ امتیازی شده و در شب قطعی شدن صعود کره، صدرنشینی خود را مستحکم تر کند. امارات هم ۹ امتیازی ماند تا شانس صعود مستقیم را کاملا از دست بدهد.

تجارت گردان | ایران ۱ - امارات ۰؛ شکست‌ناپذیر بدون تماشاگر و با یار کمتر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.